۱۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۵

امام جمعه اسفرورین:

شهر اسفرورین نیازمند وقف تبلیغ است

شهر اسفرورین نیازمند وقف تبلیغ است

قزوین- امام جمعه اسفرورین با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن گفت: در شهرهایی مثل اسفرورین نیازمند مبلغ هستیم و نیاز است برای مقدمات حضور مبلیغین امکاناتی را فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید روح الله حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اسفرورین اظهار کرد: در روایتی از پیامبر اکرم (ص) بیان شده که ارزش آموزش دین و هدایت افراد بالاتر از ارزش خورشیدی است که بر عالم می‌تابد.

وی افزود: اگر علم و دین را به دیگران یاد می‌دهیم تا زمانی که اشخاص به آن دین و علم عمل می‌کنند ثواب آن به پای فرد مبلغ و عالم نوشته می‌شود.

امام جمعه اسفرورین با اشاره به هفته وقف با بیان اینکه وقف ماندگار کردن از بین رفتنی‌ها است، تصریح کرد: یکی از وقف‌هایی که می‌توانیم انجام دهیم وقف تبلیغ است.

وی ادامه داد: دشمن تمام تلاش خود را برای دور کردن جوانان از دین به کار بسته و بر همین اساس در شهرهایی مثل اسفرورین نیازمند مبلغ هستیم و نیاز است برای مقدمات حضور مبلغین امکاناتی را فراهم کنیم.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: امروز در شهر اسفرورین ۱۸ مسجد داریم اما به دلیل نبودن امکانات مناسب برای استقرار عالم تنها دو تا سه مسجد فعال است و نیاز است مردم برای استقرار و یا ایجاد خانه عالم کمک کنند.

وی با بیان اینکه در قرآن کریم تأکیدات زیادی به زکات داریم و حتی بعد از نماز یکی از نشانه‌های ایمان دانسته شده است، گفت: پرداخت زکات باعث پاکیزه شدن مال و اموال ما می‌شود.

امام جمعه اسفرورین با اشاره به دیدار مسئولین کشور و میهمانان اجلاس وحدت اسلامی اظهار کرد: انتفاضه و نهضت جوانان فلسطین امروز سرزنده و با نشاط تر از همیشه است و اسرائیل به مرگ خود نزدیک می‌شود.

کد خبر 5904088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha