۱۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۸

امام جمعه آستارا: 

رسانه های معاند به دنبال دروغ پردازی هستند

رسانه های معاند به دنبال دروغ پردازی هستند

آستارا- امام جمعه آستارا با بیان اینکه رسانه های معاند به دنبال دروغ پردازی هستند، گفت: مردم بصیر ایران دیگر فریب سیاه نمایی های دشمن را نمی خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد باقری ارومی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان آستارا با اشاره به اهمیت اخلاق و آداب اسلامی در جامعه، خانواده را عامل اصلی تربیت دینی و آموختن اخلاق اسلامی به فرزندان دانست و اظهار کرد: رعایت اخلاق توسط والدین و الگوپذیری کودکان و جوانان ضرورت دارد.

امام جمعه آستارا با تبریک فرارسیدن هفته فراجا و تشکر از زحمات نیروهای محترم انتظامی در برقراری نظم و امنیت جامعه و مبارزه با متخلفان و برهم زنندگان نظم عمومی گفت: یقیناً مردم خوب و قدرشناس هم شکرگزار نعمت امنیت و ممنون شما عزیزان هستند.

حجت الاسلام باقری به تحرکات اخیر دشمن در فضاسازی رسانه‌ای در مورد حادثه متروی تهران برای یک دختر دانش آموز افزود: رسانه‌های خارجی به دنبال جوسازی و راه انداختن سوژه جدیدی شبیه مهسا امینی هستند اما باید بدانند دیگر حنای آنها برای مردم هوشیار و آگاه ما رنگی ندارد و کسی فریب سیاه نمایی‌های دشمنان را نمی‌خورد.

وی تأکید کرد: دشمن در خواب و خیال خود فکر می‌کرد که امسال هم می‌تواند مثل پاییز گذشته کشور را به اغتشاش و ناامنی بکشاند ولی آمادگی و هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی و اقدامات گسترده نیروهای امنیتی اجازه نفس کشیدن به خرابکاران و فتنه گران را نداد.

وی با اشاره به شانزدهم مهرماه روز جهانی کودک؛ تغذیه، سلامت، تربیت، تحصیل، بازی، آرامش و داشتن خانواده خوب را از حقوق ابتدایی و اصلی کودکان برشمرد و از ظلم‌هایی که در حق کودکان می‌رود ابراز نگرانی کرده و اضافه کرد: باید شرایط کودکی کردن و بهره بردن از دوران کودکی برای همه کودکان فراهم گردد.

امام جمعه آستارا هفدهم مهرماه روز جهانی پست را نیز گرامی داشت و یادآور شد: آن زمانی که ارتباط جدید رسانه‌ای نبود و اخبار و اطلاعات با این سرعت تبادل نمی‌شد. پست تنها راه ارتباطی افراد در شهرها و کشورهای مختلف بود و امروز هم علیرغم همه توسعه‌های ارتباطی باز هم نقش پست در انتقال مرسولات مردم بسیار مهم و قابل تقدیر است.

وی همچنین با اشاره به هجدهم مهر ماه روز جهانی سلامت روانی هم گفت: دنیای امروز برای ایجاد آرامش روح انسان راه‌های مختلفی رفته ولی نه تنها نتوانسته آن را ایجاد کند، بلکه با فشارها و رفتارهای مختلف غیرانسانی باعث تهدید سلامت روان بشر شده است. اما اسلام معنویت و یاد خدا را نسخه آرام بخش روح و سلامت روان برای بشریت قرار داده است.

کد خبر 5904154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha