۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۴

رقابت ۲۵۶ تکواندوکار در چین/ ‏‬برنامه کامل گرندپری سوم مشخص شد

رقابت ۲۵۶ تکواندوکار در چین/ ‏‬برنامه کامل گرندپری سوم مشخص شد

سومین مرحله از رقابت‌های گرندپری در سال ۲۰۲۳ سه شنبه هفته جاری با حضور ۲۵۶ تکواندوکار به میزبانی چین در شهر «تائویان» آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات به مدت سه روز و با حضور هشت تکواندوکار از کشورمان در سالن «شانگسی» شهر تائویان برگزار خواهد شد. پس از اعلام رنکنیگ ماه سپتامبر و مشخص شدن جایگاه تکواندوکاران در فاصله کمتر از دو ماه تا بسته شدن سیستم رنکینگ در مسیر کسب سهمیه المپیک، تمامی نفرات برتر این رده بندی در تائویان حضور دارند و پیش می‌شود یکی از سخت‌ترین تورنمنت‌ها از سری گرندپری پیش روی مدعیان حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس باشد.

تیم ملی ایران را در این مسابقات مبینا نعمت زاده، ناهید کیانی، مهدی حاج موسایی، ابوالفضل زندی، متین رضایی، مهران برخورداری، میرهاشم حسینی، ابوالفضل عباسی و سجاد مردانی تشکیل می‌دهند که به مدت سه روز به دیدار رقبای خود می‌روند.

طبق برنامه سه شنبه ۱۸ مهرماه و در روز نخست مسابقات اوزان ۴۹- و ۵۷- کیلوگرم بانوان و ۵۸- کیلوگرم مردان برگزار می‌شود که مبینا نعمت زاده، ناهید کیانی، مهدی حاج موسایی و ابوالفضل زندی به دیدار حریفان خود می‌روند. چهارشنبه ۱۹ مهرماه تکواندوکاران اوزان ۶۸-، ۸۰- کیلوگرم مردان، ۶۷- کیلوگرم زنان به مصاف رقبای خود می‌روند که متین رضایی، مهران برخورداری و میرهاشم حسینی نمایندگان کشورمان خواهند بود.

پنجشنبه ۲۰ مهرماه هم ابوالفضل عباسی و سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم به مصاف حریفان خود می‌روند.

کد خبر 5904438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha