۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۱

رئیس دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

مشکل زمین اختصاصی پیست اتومبیلرانی تبریز به زودی حل می شود

مشکل زمین اختصاصی پیست اتومبیلرانی تبریز به زودی حل می شود

تبریز- رییس دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به استقبال بی نظیر شهروندان از مسابقات درگ گفت: بزودی مشکل زمین اختصاصی پیست اتومبیلرانی تبریز حل خواهد شد.

سید عطاالله شرف شاهی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت زمین پیست اختصاصی هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری آذربایجان شرقی در پشت ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، افزود: سیاست کلی اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در خصوص توسعه زیرساخت‌های رشته‌های ورزشی یکسان بوده و فرقی در این خصوص قائل نیست.

رئیس دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی عنوان داشت: با توجه به اینکه به میزان علاقه مندی شهروندان تبریزی به مسابقات اتومبیلرانی و موتورسواری واقف هستیم، واحد حقوقی اداره کل ورزش و جوانان استان پیگیر مشکلات این زمین بوده و هست و انشاالله بزودی با حل و فصل مشکلات و تملک، زمین مذکور در اختیار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری آذربایجان شرقی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه در تمامی شهرستان‌های سطح استان و در سطوح مختلف ورزشی دفتر فنی و مهندسی اداره کل فعالیت دارد، اذعان کرد: در منطقه آزاد ارس برای ایجاد یک پیست استاندارد اتومبیلرانی با رئیس اداره ورزش و جوانان این منطقه چندین جلسه انجام دادیم و بزودی شاهد ایجاد پیست خواهیم بود.

شرف شاهی با اشاره به فعالیت بیش از حد آقای امیرخیزی رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری آذربایجان شرقی، اظهار کرد: پیگیری ایشان قابل ستودنی بوده و همانطور که رؤسای اداره ورزش و شهرستان‌های سطح استان از درخواست‌های ایشان برای ایجاد پیست در شهرستان‌های مختلف گزارش می‌دهند باعث فعال شدن چندین شهرستان در این امر بوده و شاهد برگزاری مسابقات اتومبیلرانی در این شهرستان‌ها هستیم.

کد خبر 5904696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha