۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۶

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج:

تبلیغات اسلامی آماده همکاری در اجرای برنامه‌های فرهنگی است

تبلیغات اسلامی آماده همکاری در اجرای برنامه‌های فرهنگی است

سنندج_ رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: سازمان تبلیغات اسلامی آماده همکاری با ادارات در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام هادی محمد خواه، ظهر شنبه در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان سنندج با تبریک هفته ناجا اظهار کرد: امنیت یک نیاز اساسی در همه جوامع به شمار می‌رود و در حکومت اسلامی که مظهر قدرت الهی و قدرت مردم در جامعه است و بر اساس آموزه‌های دینی تأمین امنیت به عنوان نیاز عمومی از وظایف حاکمیت است و نیروی انتظامی پیشگام در تحقق این امنیت مطلوب در جامعه است.

وی عنوان کرد: امنیت اجتماعی یکی از ضروری‌ترین نیازهای فرد، گروه و جامعه می‌باشد و ادامه حیات و بقای جوامع بدون آن امکان پذیر نمی‌باشد.

حجت‌الاسلام محمدخواه افزود: کارکنان فراجا در این سازمان مقدس و تأثیرگذار برای امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کنند و با روحیه انقلابی و ولایت پذیری از مرزهای ایران اسلامی و امنیت اجتماعی پاسداری می‌کنند.

وی اظهار کرد: نیروی انتظامی باید به‌دنبال ایجاد امنیت پایدار باشد و اگر این امنیت پایدار در چارچوب قانون ایجاد شود، نقش مهمی در توسعه همه جانبه ایفا می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج با اشاره به جلب رضایت مردم در امنیت پایدار گفت: بدون تردید یکی از سرمایه‌های اجتماعی جلب رضایت مردم و استقرار امنیت پایدار و حاکمیت قانون و انضباط اجتماعی است که توجه به امنیت پایدار اهمیت بالایی دارد و مردم خود به‌دنبال امنیت پایدار هستند و برای تحقق و حفظ آن مشارکت دارند

وی همچنین بر ادامه همکاری این اداره با نیروی انتظامی در برنامه‌های فرهنگی تاکید کرد و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی همکاری‌های لازم را با ادارات سطح سنندج خواهد داشت.

کد خبر 5904762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha