۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۵

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی :

شیوه پیام آوری در عرصه تبلیغ را به روز کنیم

شیوه پیام آوری در عرصه تبلیغ را به روز کنیم

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: شیوه پیام آوری در عرصه تبلیغ را به روز کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر شنبه در همایش شکرانه خدمت ویژه تجلیل از فعالان در عید غدیر محرم و ایام اربعین اظهار کرد: موکب داران و هیئت‌های حسینی پیام آوران نهضت حسینی هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: البته شیوه پیام‌آوری را باید به روز کنیم چرا که دشمنان ما جنایتکارتر از گذشته شده‌اند.

عبادی افزود: باید اعتراف کنیم که در این زمینه آنطور که باید فعال نبوده‌ایم در حالی که باید با مداحی و شعار و.. مظلومیت انسان امروز را فریاد بزنیم.

وی گفت: نام پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت (ع) او در کتب پیشین آمده است که سندی بر حقانیت آنان است اما پیروان هوای نفس در طول تاریخ سعی در خاموش کردن این نور و فرهنگ ناب ائمه معصومین (ع) را داشتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: متوکل عباسی بارگاه امام حسین (ع) را تخریب کرد ولی نام ایشان در همه تاریخ روشن باقی ماند.

عبادی با بیان اینکه صدام‌ها و داعش ها نیز همان مسیر متوکل ها را طی می‌کنند، یادآور شد: امروزه مشاهده می‌کنیم که در اربعین از مسلمان و غیر مسلمان و مسیحی و.. شرکت می‌کنند ولی شرکت آنان تنها از جنبه عزاداری نیست.

کد خبر 5904781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha