۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۷

علت کمبود کتاب دانش آموزان هنرستانی در خوزستان چیست؟

علت کمبود کتاب دانش آموزان هنرستانی در خوزستان چیست؟

اهواز - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان توضیحاتی درخصوص کمبود کتاب در هنرستان‌های استان ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امین برملا صبح امروز شنبه در گفتگویی رسانه‌ای در خصوص کمبود کتاب در هنرستان‌های خوزستان گفت: در زمینه تأمین کتاب، کمبودی وجود ندارد، بلکه در زمینه سفارش کتاب‌ها در حوزه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش به دلیل مشکلات سامانه‌ای در سطح کشور و وزارتخانه ایجاد شد، ارسال و تحویل کتاب‌ها با تأخیر انجام می‌شود.

وی افزود: پس از اینکه دانش آموزان در سامانه ثبت کتاب‌های درسی سفارش خود را ثبت کرده‌اند، مرحله اول کتاب‌ها تحویل گرفته شده و بخشی از کتاب‌ها توزیع شده است.

برملا ادامه داد: مرحله دوم توزیع کتاب‌ها با توجه به پیگیری‌های انجام شده، در روزهای آینده در هنرستان‌ها توزیع خواهند شد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد: با توجه به پیگیری مسئله توسعه رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در سال‌های اخیر در استان، دانش آموزانی که هنگام هدایت تحصیلی شرایط انتخاب رشته‌های نظری را ندارند، در فرمی با عنوان فرم ۶ امضا به سمت این رشته‌ها هدایت می‌شوند.

وی با اشاره به طراحی فرم ۶ امضا در وزارتخانه به صورت سامانه‌ای، اضافه کرد: به دلیل طراحی و اجرای با تأخیر این فرم، سایر مراحل نیز دچار تأخیر شدند.

به گفته برملا، ثبت سفارش کتاب منوط به ثبت نام در مدرسه و ثبت درخواست کتاب در سامانه سیدا است.

کد خبر 5904801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha