۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۰

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل:

پروژه‌های عمرانی اردبیل با سرعت و شتاب بالا در حال تکمیل است

پروژه‌های عمرانی اردبیل با سرعت و شتاب بالا در حال تکمیل است

اردبیل-معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: پروژه‌های عمرانی و عملیاتی استان اردبیل با توجه به محدودیت فصل کاری با سرعت و حفظ کیفیت در حال تکمیل و راه‌اندازی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اسلامی بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای فنی استان اردبیل اظهار کرد: در کنار ارائه گزارش کمیته‌های فنی با تاکید معاون امور عمرانی استاندار اردبیل قرار شد تا با اولویت و حفظ کیفیت فنی پروژه‌های عمرانی در استان اردبیل به سرانجام رسیده و از شروع پروژه‌های جدید جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت فصل کاری همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه راه و شهرسازی، راهداری و مدیران برخی پروژه‌های زیربنایی مکلف شدند تا با حفظ کیفیت پروژه‌ها را هرچه سریع‌تر به بهره برداری برسانند.

معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل افزود: با جذب اعتبارات سال جاری روند عملیاتی شدن پروژه‌های عمرانی سرعت بیشتری می‌گیرد و ما تخصیص منابع مناسبی را در سال جاری برای این پروژه‌ها انجام می‌دهیم تا در ایام الله دهه فجر بخش عظیمی از این طرح‌های عمرانی نیمه تمام تکمیل و به سرانجام برسد.

اسلامی گفت: در فرآیند تکمیل پروژه‌های نیمه تمام پروژه‌های توسعه بزرگراه، راه آهن و پروژه‌های مربوط به آبرسانی، گازرسانی و برق رسانی و ارتباطات در حال انجام است که در نیمه دوم سال نیز بر تکمیل و بهره برداری از این پروژه‌ها تاکید شده است.

وی تصریح کرد: در قالب شورای فنی و معاونت فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی تلاش ما بر این است تا با رصد و پایش طرح‌های عمرانی پروژه‌های زیربنایی در استان بتوانیم کیفیت اجرا را فدای برخی ملاحظات دیگر نکنیم.

معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل ادامه داد: در دولت سیزدهم جذب منابع استانی و حتی ملی با پیگیری مدیران دستگاه‌های اجرایی در اولویت قرار گرفته و تلاش ما بر این است تا همه پروژه‌های نیمه تمام با اولویت در این استان تکمیل و آماده بهره برداری شود.

کد خبر 5905129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha