۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۱۹

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج:

مردم ما سه پروژه دشمن را خنثی کردند

مردم ما سه پروژه دشمن را خنثی کردند

همدان-معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج گفت: مردم ما با هوشیاری و بصیرت سه پروژه دشمن را خنثی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین معروفی در آئین توزیع ۸۰۰ جهیزیه ویژه زوج‌های جوان نیازمند همدان همزمان با کنگره شهدای این استان اظهار کرد: با نگاه کرامت، نوکری و به معانی ولی نعمتان باید به مردم نگاه کرد و برای این مردم باید جان داد.

وی افزود: مردم ما سه پروژه دشمن را خنثی کردند، پروژه اول دین زدایی و اهل بیت زدایی در محرم و عزاداری امام حسین (ع) را نشانه گرفت اما حضور مردم فوق‌العاده بود.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج با اشاره به اینکه دومین پروژه در اربعین بود که دل‌های عاشق آن را خنثی کرد، گفت: فقط از مرزهای ما ۴ میلیون نفر وارد اربعین شد و اگر زیرساخت کشور عراق فراهم بود تعداد بیشتری در این گردهمایی شرکت می‌کردند.

سردار معروفی خاطرنشان کرد: پروژه سوم ۲۵ شهریور بود که ملت بزرگ ایران دست رد به دشمن زد و پای انقلاب خود بود.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم ایران بالاترین خدمت‌هاست، گفت: جهاد به معنای عبور از خود است. انسان باید از خود عبور کند تا بتواند جهاد کند و اگر بخواهیم دیده شویم جهاد به مردم محقق نمی‌شود بنابراین باید کرامت مردم را حفظ کرد.

این مقام مسئول عنوان کرد: ما در سپاه و بسیج در حوزه خدمت‌دهی نگاه سیاسی، قومی و مذهبی نداریم بلکه جامعیت و خدمت به مردم است و نگاه نمی‌کنیم مردم هر منطقه چه نگاه سیاسی یا دینی دارند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج بیان کرد: شهیدان به ما درس آزادگی آموختند و باید تلاش کنیم تا راه آنان را ادامه دهیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان هم در این آئین گفت: در همه بخش‌های مختلف مبارزه با فقر و محرومیت زدایی افتخار داریم که سپاه همواره از همراهان نزدیک ما محسوب می‌شود.

محمدرسول شیخی‌زاده بیان کرد: در حوزه لوازم خانگی در مرحله اول ۲ هزار و ۶۶ سری جهیزیه با همکاری بسیج سازندگی و تا به امروز ۴۷۸ سری جهیزیه تحویل خانواده‌های نیازمند می‌شود.

وی گفت: کمیته امداد در کنار سپاه و بسیج به عنوان دو بال مهربانی در خدمت محرومین و نیازمندان بوده و در همه سرفصل‌های نیازمندان گام برداشته است.

شیخی‌زاده خاطرنشان کرد: نیروهای نظامی و امنیتی ما صرفاً حضور نظامی ندارند بلکه هر جا نیاز به حضور بوده پیشتاز بوده و حضور داشتند و امروز به واسطه امنیتی که به همت این افراد ایجاد شده در خدمت مردم هستیم.

کد خبر 5905372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha