۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۲۳

استاندار کرمان:

استقبال مردم از خدمات پُست با اطلاع رسانی افزایش می یابد

استقبال مردم از خدمات پُست با اطلاع رسانی افزایش می یابد

کرمان- استاندار کرمان گفت: درصورتی که اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص خدماتی که اداره پست برای رفاه آنان ارائه می‌دهد، افزایش یابد، مردم استقبال بیشتری از آن خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار در دیدارِ مدیرکل و تعدادی از کارکنان پست استان کرمان افزود: از زمان شیوع کرونا فضای دیجیتالی و خریدهای اینترنتی افزایش پیدا کرد و به دنبال آن بسته‌های پستی و جابجایی محموله‌های پستی هم زیاد شد.

وی با تاکید بر اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص خدماتی که اداره پست برای رفاه آنان ارائه می‌دهد، اظهار کرد: مردم در صورت آشنایی با انواع خدمات پستی مطمئناً استقبال بیشتری از آن خواهند داشت.

استاندار کرمان با اشاره به پهناور بودن استان با بیان اینکه زندگی مجازی الزاماتی دارد، گفت: خریدهای اینترنتی افزایش پیدا کرده که به همین تناسب ظرفیت‌های پست نیز باید افزایش یابد.

مدیرکل پست استان کرمان با اشاره به افزایش استقبال عمومی به ارسال بسته‌ها و امانات تصریح کرد: کارکنان این اداره کل تمام همت و تلاش خود را برای خدمت سریع به مردم به کار بستند و در مدت شیوع کرونا بدون تعطیلی به ارائه خدمت پرداختند.

مهدی جعفری با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های پست در ارائه گذرنامه تصریح کرد: روزانه ۳۰۰ گذرنامه تحویل می‌شود که در دوران پیک و نزدیک به اربعین به ۸ هزار گذرنامه در روز رسید و این نیاز به نیروی انسانی بیشتر برای ارائه خدمات بهتر به مردم دارد.

کد خبر 5906275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha