۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۹:۱۶

رضا ناصری در گفت و گو با مهر:

فوتسال ایران تجربه بین‌المللی می‌خواهد/ دیگرحریف آسان وجود ندارد

فوتسال ایران تجربه بین‌المللی می‌خواهد/ دیگرحریف آسان وجود ندارد

کارشناس و مربی فوتسال با بیان این که جوانان خوبی وارد تیم ملی شده اند گفت: برای پخته شدن این جوانان با حضور در رویدادهای بین المللی نیاز داریم.

رضا ناصری در گفت و گو با خبرنگار مهر روند تغییرات در تیم ملی فوتسال را مثبت ارزیابی کرد و گفت: طبیعتا تغییر بازیکنان و جابجایی نسل در هر رشته ای نیاز به زمان دارد و فوتسال هم از این امر مستثنی نیست.

دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: برنامه ای که وحید شمسایی برای تیم ملی در نظر گرفته امیدوارکننده است و امیدوارم با گذشت زمان بتواند تفکراتش را در این تیم پیاده کند. فوتسال ایران بازیکنان سطح بالایی دارند و قطعا می تواند در آینده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

ناصری به حضور تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا اشاره کرد و گفت: واقعیت این است که با سرمایه گذاری که کشورهای مختلف در فوتسال انجام داده اند دیگر حریف آسانی وجود ندارد و مثل گذشته نیست که ما بتوانیم خودمان را از پیش برنده بدانیم.

مربی و کارشناس فوتسال ادامه داد: به عنوان نمونه تیم ملی فوتسال لبنان با سرمایه گذاری خوبی که انجام داده خودش را به سطح اول فوتسال قاره آسیا نزدیک کرده و در آینده قطعا یکی از بهترین کشورها خواهد بود. سایر تیم ها هم در همین مسیر گام برمی دارند.

رضا ناصری حضور در تورنمنت ها و رویدادهای بین المللی را برای فوتسال ایران یک ضرورت عنوان کرد و ادامه داد: با جوانان خوب و آینده داری که شمسایی به تیم ملی دعوت کرده است، حضور در رویدادها و تورنمنت های بین المللی می تواند به پخته تر شدن این بازیکنان کمک کند تا ترسی از رویارویی با حریفان مطرح فوتسال دنیا نداشته باشند.

کد خبر 5906600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha