۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۸:۴۶

امام جمعه اهل سنت شهرستان هامون:

جهاد علیه اسرائیل در قلب همه مسلمانان است

جهاد علیه اسرائیل در قلب همه مسلمانان است

هامون- امام جمعه اهل سنت شهرستان هامون، گفت: جهاد علیه اسرائیل در قلب همه مسلمانان است.

مولوی عبدالله حسن زهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: جهاد علیه اسرائیل در قلب همه مردم مسلمان راستین است، کسی که منافق نباشد قطعاً مخالف جهاد نیست.

وی افزود: اقدامات روزهای اخیر جوانان و مجاهدین فلسطینی، واقعاً قابل توصیف و افتخار بوده و همه مسلمانان جهان از این فعالیت‌ها خرسند و خوشحال بوده و به خود می بالند.

این عالم اهل سنت با اشاره به شادی همه‌مسلمانان، تاکید کرد: همه مسلمین آماده حضور در فلسطین و کمک به مجاهدین فلسطینی در مبارزه و مقابله با رژیم صهیونیستی تا آزاد سازی کامل قدس هستند.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص طوفان الاقصی، اظهار کرد: کلام معظم له برآمده از کرامت انسانی و دینی ایشان است و به پاس پیشگویی و کرامت اولیای الهی این وصف را دارند، کار هرکسی نیست این وصف را داشته باشد.

حسن زهی اضافه کرد: مقام معظم رهبری فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهند دید، امروز وقتی عملیات مردم فلسطین بر علیه اسرائیل را دیدیم به کلام مقام معظم رهبری پی بردیم، البته این سخن مقام معظم رهبری خود به خود به ذهن تمام مسلمانان تداعی می‌شود.

وی گفت: در زمانی که مقام معظم رهبری این سخن را فرمودند، حکمت آن را کمتر کسانی فهمیدند، امروز با همه وجود کلام مقام معظم رهبری را می‌فهمیم و این یک افتخار برای ما بوده و امیدواریم با رشادت‌های مردم فلسطین و همه مسلمانان، بتوانیم همه ظالمین را ریشه کن کنیم.

امام جمعه اهل سنت هامون تصریح کرد: کار رژیم اسرائیل، بر اساس خشونت و ترور بوده و همه دنیا این را می‌دانند که پدر تروریست‌ها اسرائیل است.

وی افزود: اسرائیل از آمریکا در این خصوص پیشی گرفته و در حال حاضر همه عملیاتی که اینجا فلسطینی‌ها برعلیه اسرائیل انجام می‌دهد به نوعی انتقام اقدامات آنان است.

مولوی حسن زهی بیان کرد: همه این جنایاتی که اسرائیل انجام می‌دهد جوابش را از سمت مسلمانان و خصوصاً مجاهدین فلسطینی دریافت خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: در خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران، بعد از آغاز طوفان الاقصی، مردم برای سلامتی رهبر عزیزمان نماز خوانده و صدقه دادند چرا که این حرکت با اشاره جمهوری اسلامی شروع شده و در تمام مرزها، مردم قلب شأن برای ایشان می‌تپد.

این عالم اهل سنت اضافه کرد: کسانی هستند در ایران اعم از سنی و شیعه که برای پیروزی جبهه مقاومت، خوشحالی و پایکوبی کرده و شیرینی پخش می‌کنند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران نیز در صورت امکان برای مردم مظلوم فلسطین کمک رسانی در حوزه‌های مختلف غذایی و دارویی و غیره را در اولویت کار خود قرار دهد.

وی بیان کرد: در صورت نیاز آماده حضور و حمایت فلسطینی‌ها و مبارزه با اسرائیل با هزینه شخصی خود هستیم، فقط اجازه پرواز و حضور در فلسطین را به ما بدهند.

مولوی حسن زهی تاکید کرد: جهاد علیه اسرائیل در قلب همه مردم مسلمانان راستین است، کسی که منافق نباشد مخالف جهاد نیست، اگر شیعه و سنی همه باهم یک‌جا شوند و برای مقابله با رژیم صهیونسیتی اقدامی را انجام دهند، اتحاد، انسجام و محبت بیشتری را در بین آنان شاهد خواهیم بود و اسرائیل باید نابود شود و در این راستا باید برای افزایش اتحاد و انسجام بیشتر گذشته تلاش کرده و یک هدف و یک صدا اقدام به اجرای برنامه کنیم.

کد خبر 5907451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha