۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۶

نماینده چهارمحال و بختیاری در شورای عالی استان‌ها مطرح کرد؛

ضرورت برگزاری دورهای آموزشی برای شرکت‌های تعاونی روستایی

ضرورت برگزاری دورهای آموزشی برای شرکت‌های تعاونی روستایی

شهرکرد_ نماینده چهارمحال و بختیاری در شورای عالی استان‌ها گفت: لازم است هر شرکت تعاونی که تأسیس می‌شود زمینه آموزشی و بازاریابی نیز برای آنها فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد یعقوب باقری پیش از ظهر سه شنبه در بیستمین اجلاس دوره ششم شورای عالی استان‌ها اظهار کرد: به نظر می‌رسد ضعف مدیریتی در شرکت‌های تعاونی روستایی، مصرفی و خدماتی وجود داشته باشد و مدیران باید در این راستا با اصول بازاریابی آشنایی کامل داشته باشند.

وی تصریح کرد: لازم است هر شرکت تعاونی که تأسیس می‌شود زمینه آموزشی و بازاریابی نیز برای آنها فراهم شود. باقری ادامه داد: مردم در بدترین شرایط اقتصادی بر سر می‌برند و شرایط مالی خوبی ندارد، اجناس کالا بسیار فراوان اما قدرت خرید مردم بسیار پایین است.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد در شرایط کنونی احیا شرکت‌های تعاونی قدیمی به خصوص شرکت تعاونی‌های روستایی و عشایر از واجبات است عنوان کرد: روستاییان و عشایر از اقشار ضعیف جامعه هستند و نیاز است برای تأمین کالاهای اساسی آنها چاره‌ای اندیشیده شود و آنها بتوانند با قیمت مناسب از تعاونی‌ها خریداری کنند.

باقری با تاکید بر اینکه برای تأمین کالاهای اساسی اقشار ضعیف جامعه، یک کار جهادی نیاز است گفت: مردم روستاها و عشایر باید در شرکت‌های تعاونی سهام دار باشند و بتوانند به راحتی خریدهای خود را انجام دهند.

وی در بخش دیگر از صحبت‌های خود به حمایت از جامعه شورایی اشاره کرد و گفت: برخی از شوراهای ما مسکن ندارند بهتر است در این راستا تسهیلاتی به آنها داده شود و زمینی در اختیار آنها قرار گیرد تا بتوانند آنها نیز در طرح نهضت ملی مسکن سهیم باشند.

کد خبر 5907866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha