۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۰۵

فرمانده مرزبانی اردبیل:

مرزداران در صیانت از مرزها جهادگونه عمل می‌کنند

مرزداران در صیانت از مرزها جهادگونه عمل می‌کنند

گرمی- فرمانده مرزبانی استان اردبیل گفت: مرزداران استان اردبیل در صیانت از مرزها با غیرت و توان جهادی در صحنه‌ها حاضر هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید شاهین اسمعیلی عصر سه‌شنبه در آئین گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در منطقه مرزی گرمی اظهار کرد: در حال حاضر مرزهای استان اردبیل از امنیت کامل برخوردار بوده و ما تلاش می‌کنیم تا با همراهی مرزداران این پایداری امنیت و صلابت را مورد توجه و تمرکز قرار دهیم.

وی تصریح کرد: همان طوری که مقام معظم رهبری بارها اعلام کردند، حراست از مرز برای ما عین صیانت از ناموسمان است و ضرورت دارد تا مرزداران نیز حافظ ناموس خود همان مرزها و سرحدات باشند.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل گفت: امروز در حوزه‌های مختلف کشور ما با تهدید بیگانگان روبه‌رو است اما با هوشیاری مرزداران و مرزبانان صیانت حقیقی را از نقطه صفر مرزی شاهد هستیم و کمترین تنش و نگرانی‌های امنیتی را در مرزهای کشور مشاهده می‌کنیم.

اسمعیلی افزود: مرزبانی استان اردبیل نیز با آگاهی و هوشیاری و تأمین امکانات و تجهیزات مناسب در مرزبانی سعی دارد تا حافظان مرزها را مورد پشتیبانی لجستیکی و تدارکاتی قرار دهد تا با خیال راحت بتوانند شبانه‌روزی از سرحدات جمهوری اسلامی ایران مراقبت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در شهرستان گرمی ۹۳ کیلومتر مرز مشترک با جمهوری آذربایجان وجود دارد که در کنار تلاش مرزبانان آگاه و بصیر، مرزداران غیرتمند نیز سعی می‌کنند تا خودشان تأمین‌کننده امنیت و سلامت مرزها باشند.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل اضافه کرد: در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ما بازدیدهای مختلفی را از مناطق مرزی انجام داده و در کنار آن سعی می‌کنیم از مرزبانان و مرزداران صدیق و پرتلاش مناطق مختلف مرزی استان تجلیل و تکریمی را داشته باشیم.

کد خبر 5908240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha