۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۵۲

جانشین انتظامی مازندران:

۳۸۵ دستگاه الکتروموتور صنعتی قاچاق در آمل کشف شد

 ۳۸۵ دستگاه الکتروموتور صنعتی قاچاق در آمل کشف شد

آمل- جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف ۳۸۵ دستگاه الکتروموتورهای صنعتی قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال در شهرستان آمل، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سیدموسی حسینی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع الکتروموتورهای صنعتی قاچاق توسط فردی در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی و امنیت اقتصادی آن شهرستان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در اجرای این مأموریت، کارآگاهان اداره پلیس امنیت اقصادی با همکاری مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی محل مورد نظر را شناسایی کردند.

سردار حسینی، تصریح کرد: مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی با همکاری مأموران اداره صمت آن شهرستان به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از انبار مذکور ۳۸۵ دستگاه انواع ژنراتور و الکتروموتورهای صنعتی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران ارزش تجهیزات کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

وی در خاتمه از شهروندان خواست: درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

کد خبر 5908297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha