۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۴۳

مدیرکل دامپزشکی اردبیل:

اقدامات سلامت‌محور دامپزشکی در جامعه باید ملموس باشد

اقدامات سلامت‌محور دامپزشکی در جامعه باید ملموس باشد

اردبیل- مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل گفت: اقدامات سلامت‌محور دامپزشکی در خدمات‌رسانی به جامعه هدف و تولیدکنندگان باید در جامعه ملموس باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی فیضی عصر چهارشنبه در ششمین روز از هفته دامپزشکی و در مراسم بزرگداشت این هفته در اردبیل، با تبریک هفته دامپزشکی و تشکر از زحمت تک‌تک همکاران مجموعه دامپزشکی استان، وجدان کاری، وظیفه‌مندی، وظیفه‌شناسی و احساس مسئولیت در کارها را سه عنصر مهم در پویایی و شکوفایی یک مجموعه عنوان کرد.

وی همه همکاران را به انجام بهینه امورات محوله و وظایف روزانه سفارش و خواستار مشارکت، همکاری و هم‌افزایی بین همکاران به منظور پیشبرد اهداف تشکیلاتی شد.

مدیرکل دامپزشکی استان با بیان اینکه باید به عنوان تلاشگران یک ارگان سلامت‌محور در خدمت به تولیدکنندگان به عنوان ولی نعمتان خود و دستیابی به اهداف سازمانی بیش از پیش اهتمام جدی داشته باشیم، اظهار کرد: نگاه امروز ما نگاه ارائه خدمات بهینه به روستاییان، عشایر و دامداران به عنوان جامعه هدف بوده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

در این مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه نیز با تبریک روز ملی و هفته دامپزشکی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم و احادیثی از ائمه معصومین (ع) به اهمیت و حساسیت غذای پاک و نقش برجسته دامپزشکی در تأمین پروتئین دامی سالم، بهداشتی و طیب اشاره کرد.

حجت‌الاسلام بهلول مرادی‌منش تصریح کرد: دین مبین اسلام بر پایه رشد و تعالی انسان بنا نهاده شده و به استفاده انسان از مواد غذایی پاکیزه، طیب و حلال سفارش مکرر کرده است.

وی با تاکید بر اینکه تغذیه بر جسم، فکر و ایمان انسان تأثیرگذار است، به شاخص‌های مهم تغذیه از دیدگاه اسلام اشاره کرد و گفت: در این حوزه مسئولیت دنیوی و اخروی سنگینی بر عهده ما گذاشته شده و باید دقت کنیم علاوه بر بهداشتی بودن فرآورده‌های خام دامی، این فرآورده‌ها حتماً به صورت حلال و پاکیزه استحصال شده و به دست مردم برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان این مراسم از هشت نفر از کارمندان نمونه و نیز ۱۰ نفر همکار رزمنده دوران دفاع مقدس با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

کد خبر 5909255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha