۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۲۳:۳۴

مدیر کانون پرورش فکری کودکان آذربایجان غربی:

۳۵ کتابخانه کانون پرورش فکری در آذربایجان‌غربی دایر است

۳۵ کتابخانه کانون پرورش فکری در آذربایجان‌غربی دایر است

ارومیه - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: ۳۵ کتابخانه ثابت،سیار و پستی در استان دایر است که ۲۳ کتابخانه ثابت و ۴ کتابخانه پستی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، زهرا آبسوران روز چهارشنبه در مراسم هفته ملی کودک که در مدرسه ابتدایی روستای آغچه قلعه ارومیه برگزار شد، با بیان اینکه کودکان باید کتاب‌های خوب بخوانند، اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ هزار جلد در کتابخانه های کانون استان موجود است و سالانه در ۳ نوبت کتاب جدید به تعداد کتاب‌های کانون اضافه می‌شود.

وی افزود: شعار هفته ملی کودک امسال" کودکی بهتر، زندگی بهتر" نام گذاری شده و هدف از برگزاری این برنامه‌ها بهره‌مندی همه کودکان مناطق روستایی و عشایری و کم برخوردار از برنامه‌های کانون و برخورداری تمام کودکان از عدالت اجتماعی است.

مدیرکل کانون پرورشی فکری، کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی ادامه داد: در هفته کودک امسال تعداد ۴۰ عنوان برنامه در تمامی شهرها، روستاها و مناطق عشایری استان برگزار شد.

آبسوران تصریح کرد: باید در کنار سلامت جسم به سلامت روح و روان کودکان نیز توجه کنیم لذا برای رشد فکری باید کودکان را به کتابخوانی تشویق کرد.

کد خبر 5909411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha