۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۱

امسال؛

۶۷۷۰معتاد متجاهر در آذربایجان‌غربی جمع آوری شدند

۶۷۷۰معتاد متجاهر در آذربایجان‌غربی جمع آوری شدند

ارومیه- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی از جمع آوری ۶ هزار و ۷۷۰ معتاد متاجهر طی سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ابراهیم جلیل پناه ظهر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در شش ماه نخست امسال، افزود: در این رابطه شش هزار و ۷۷۰ نفر معتاد جمع‌آوری و تحویل کمپ‌های خصوصی و دولتی شده‌اند.

وی با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی دستگیری معتادان متجاهر در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزود: مقابله با تولید، ترانزیت، کشت و ساماندهی و برخورد با معتادان متجاهر و خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر از جمله وظایف پلیس مبارزه با مواد مخدر است.

سرهنگ جلیل پناه اظهار کرد: امروز بزرگترین تهدید برای جامعه در حوزه مواد مخدر فضای مجازی است و پلیس این فضا را رصد می‌کند و در راستای مبارزه با مواد مخدر باید به‌روز باشد و هوشمندانه عمل کند.

وی گفت: پلیس در راستای مبارزه بی‌امان با مواد مخدر، شبانه‌روز پای کار است و به مبارزه با باندها و شبکه‌های توزیع مواد مخدر اقدام می‌کند، اما برای مردم ملموس نیست.

سرهنگ جلیل‌پناه تأکید کرد: مردم در راستای جمع‌آوری خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در محلات و معتادان متجاهر دغدغه و مطالبه دارند و پلیس هم همان دغدغه مردم را دارد و اقدامات بسیار جامعی را در این راستا انجام داده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی گفت: در این مدت یک هزار و ۵۵ فقره طرح روزانه و شبانه برای برخورد با توزیع‌کنندگان و معتادان در سراسر استان انجام شده که از این آمار ۳۸۴ طرح در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و پاتوق‌ها و شیره‌کش‌خانه‌ها با محوریت امنیت محله‌محور بوده است.

وی، با بیان اینکه استفاده از ظرفیت آحاد مردم و دلسوزان جامعه در دستور کار پلیس قرار دارد افزود: ۱۲۶ پاتوق و محل استعمال مواد مخدر در استان پلمب و جمع‌آوری شده است.

سرهنگ جلیل پناه گفت: در راستای مبارزه با خرده‌فروشان و توزیع کنندگان ۲۷۰ فقره طرح تشدید انجام و در این رابطه نیز یکهزار و ۵۲۷ توزیع کننده دستگیر شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۵۲ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 5909802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha