۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۴۲

امام جمعه اسلام آبادغرب:

مردم اسلام آبادغرب منتظر دستاوردهای سفر شهرستانی استاندار هستند

مردم اسلام آبادغرب منتظر دستاوردهای سفر شهرستانی استاندار هستند

کرمانشاه- امام جمعه اسلام آبادغرب گفت: مردم اسلام آبادغرب منتظر دستاوردهای سفر شهرستانی استاندار هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اسلام آبادغرب که با حضور استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد اظهار کرد: حضور استاندار کرمانشاه در اسلام آباد غرب را مبارک می‌شماریم و مردم این شهرستان امیدوارند حاصل این سفر را آنطور که شایسته است ببینند.

وی افزود: اسلام آبادغرب یک هزار و ۲۸۰ شهید را تقدیم نظام کرده و این شهر به خاطر شهدایی که تقدیم کرده و افرادی که در این مکان شهید شده‌اند یک مکان مقدس است.

امام جمعه اسلام آبادغرب تصریح کرد: به نمایندگی از تمام شهدای عملیات مرصاد یاد می‌کنم از تنها شهید اروپایی دفاع مقدس شهید کمال کورسل که در مرصاد به شهادت رسید و دوست داشت او را ابوحیدر بنامند و بسیاری از اتفاقات کم نظیر در مرصاد به وقوع پیوست که کوچه و دیوارهای این شهر شاهد آن بودند و مردم اسلام آبادغرب توقع دارند که آنطور که شایسته است به مرصاد پرداخته شود.

وی گفت: در ارتباط با اربعین از استاندار کرمانشاه و دبیر ستاد اربعین کمال تشکر را دارم و حضور خوبی هم رقم خورد و ۵۳ موکب در اسلام آبادغرب در اربعین برپا شد که کمتر از ۱۰ موکب آن دولتی بودند و تعداد مواکب امسال بیش از ۲ برابر سال گذشته بود.

امام جمعه اسلام آبادغرب بیان کرد: برای زیرساخت اربعین باید هزینه شود و برخی از این زیرساخت‌ها زیرساخت‌های فرهنگی هستند که یادمان شهدای اسلام آباد غرب بیش از ۱۵ سال است که غریبانه قرار گرفته و از اوقاف توقع کار بیشتری برای تکمیل مساجد نیمه کارها و خانه عالم‌ها می‌رود.

وی گفت: پرداخت معوقات گندمکاران از دیگر خواسته‌های مردم است و کود و بذر هم باید همزمان به دست کشاورز برسد و پیشنهاد من این است که پیمانکاران در نهضت مسکن ملی حذف شوند و کار به خود مردم سپرده شود و مشکل اراضی هم در سطح بالاتر پیگیری و رفع شود.

کد خبر 5910092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha