۲۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۸

امام جمعه شهرستان میانه:

خدمات جمعیت هلال‌احمر در داخل و خارج کشور مورد تمجید است

خدمات جمعیت هلال‌احمر در داخل و خارج کشور مورد تمجید است

میانه- امام جمعه شهرستان میانه گفت: از اول انقلاب تاکنون خدمات جمعیت هلال‌احمر موجب تمجید مردم و نهادهای داخلی و خارجی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید سعید رشادی ظهر جمعه در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان و جمعی از مدیران و کارکنان جمعیت با بیان اینکه شهرستان میانه از لحاظ پراکندگی جغرافیایی روستاها از بزرگترین شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی است، گفت: راه‌های برخی روستاها صعب‌العبور است خصوصاً در فصل سرما حضور جمعیت هلال احمر در جاده‌ها ضرورت دارد.

وی در ادامه افزود: پایگاه‌های بین راهی همچون پناه گاهی موجب قوت قلب مردم می‌شود.

حمید منجم مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی نیز با تقدیر از حمایت‌های معنوی امامت جمعه شهرستان میانه از جمعیت هلال‌احمر از زمان حضورشان در شهرستان کلیبر تاکنون گفت: جمعیت هلال‌احمر جمعیتی جوان و داوطلب محوراست که با تمامی سلایق از بطن جامعه و مردم شکل یافته است.

خدمات جمعیت هلال‌احمر در داخل و خارج کشور مورد تمجید است

وی در ادامه با بیان اینکه هلال‌احمر تنها بعد امدادی ندارد افزود: معاونت داوطلبان جمعیت پلی بین نیاز نیازمندان و توان توانگران بوده معاونت بهداشت و درمان و توانبخشی و معاونت جوانان جمعیت در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و خدمات بشر دوستانه فارغ از هر نگرشی در حال خدمت رسانی هستند.

منجم، جمعیت هلال‌احمر شهرستان میانه را جمعیتی پویا عنوان کرده و افزود: جمعیت هلال احمر در بحث پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری و حوزه درمان قدم‌های مثبتی در شهرستان میانه برداشته است.

فرید قشلاقی سرپرست معاونت استاندار و فرمانداری شهرستان میانه یا تقدیر از تلاش‌های جمعیت هلال‌احمر شهرستان میانه در پشتیبانی عملیاتی آتش سوزی‌های تابستان گفت: در مشکلات و بحران‌ها اولین نهادی که به ذهنمان می‌آید هلال احمر است.

وی ضمن تمجید از عملکرد دکتر منجم در مدت حضور خود در جمعیت هلال‌احمر استان وی را مدیر انقلابی و گام دومی خواند و افزود: درخصوص جدیت در پیگیری و ساخت پایگاه امداد و نجات بخش کاغذکنان از مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر تشکر می‌کنیم.

کد خبر 5910570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha