۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۰۸

۹۸۰ میلیارد ریال کالا در هرمزگان به مزایده گذاشته شد

۹۸۰ میلیارد ریال کالا در هرمزگان به مزایده گذاشته شد

بندرعباس -مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی هرمزگان گفت: ۲۸ردیف کالا به ارزش ۹۸۰میلیارد ریال به مزایده گذاشته شده و در روزهای آینده هم ۵هزار و ۶۵۰میلیارد ریال کالا به مزایده گذاشته می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی فتحی بیان داشت: مزایده شماره ۵۸۰ مختص هرمزگان که از ۲۰ مهر آغاز شده تا ۲۵ مهر ادامه می‌یابد که ارزش کالاهای این مزایده ۹۸ میلیارد تومان است.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی هرمزگان ادامه داد: مزایده شماره ۵۸۱ هم مزایده فوق‌العاده دیگر سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی است که از ۲۴ تا ۲۹ مهر انجام می‌شود و اداره کل اموال تملیکی هرمزگان در آن مزایده با ۱۱۳ ردیف کالا به ارزش پنج هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال شرکت می‌کند.

فتحی اضافه کرد: شرکت‌کنندگان در مزایده باید گواهی امضا الکترونیک(توکن) داشته یا برای ثبت‌نام و دریافت گواهی امضا الکترونیک (توکن) به دفاتر ثبت اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه کنند و توجه داشته باشند برگزاری مزایده صرفاً از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت به آدرس اینترنتی eauc.setadiran.ir است.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی هرمزگان خاطرنشان کرد: ارائه پیشنهاد قیمت نیز از همین طریق انجام می‌شود، لذا همه شرکت‌کنندگان در مزایده می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی یادشده و با استفاده از امضا الکترونیک نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام کنند.

فتحی اضافه کرد: داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت متقاضیان شرکت در مزایده الزامی بوده و بازدید از کالاهای مطرح شده، در همه روزهای هفته از ساعت هشت صبح تا ۱۴ ظهر امکان‌پذیر است.

کد خبر 5911622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha