۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۰

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان مطرح کرد؛

ضرورت نگاه هنرمندانه به ظرفیت های فرهنگی و هنری استان گیلان

ضرورت نگاه هنرمندانه به ظرفیت های فرهنگی و هنری استان گیلان

رشت -معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان با اشاره به قابلیت‌ها و ظرفیت های فرهنگی و هنری این استان گفت: باید به این ظرفیت ها نگاه هنرمندانه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی رضایی صوفی ظهر یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار کرد: گیلان ظرفیت‌های ارزشمندی در بخش‌های مختلف به ویژه فرهنگ و هنر دارد.

وی با اشاره به قابلیت‌های فرهنگی و هنری گیلان افزود: گیلان مدل تمام نمای ارزش‌های فرهنگی، هنری و دینی است که باید با نگاه هنرمندانه به آن پرداخت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان با اشاره به نگاه دولت سیزدهم به حوزه فرهنگ و هنر بیان کرد: دولت سیزدهم رویکرد فرهنگ محوری در بخش‌های مختلف دارد و این دغدغه مندی در حوزه هنر در گیلان هم صدق می‌کند.

رضایی صوفی با بیان اینکه شکوفایی و پرورش استعدادهای هنری ضرورت دارد. گفت: آموزش محوری فعالیت‌های فرهنگی و هنری مورد توجه قرار گیرد.

امیرحسین طاهری مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در این همایش، اظهار کرد: حمایت از هنرمندان و فعالین هنری مورد توجه و تاکید دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه افتخار می‌کنم که یک گیلانی هستم، افزود: خدمت به هنرمندان و جامعه هنری گیلان یک توفیق بزرگ است امیدوارم به گونه‌ای خدمت کنم که قدردان و پاسدار خون شهدا باشیم.

ضرورت نگاه هنرمندانه به ظرفیت های فرهنگی و هنری استان گیلان

در پایان همایش با تقدیر از زحمات «عبدالرضا علی پناه»، «امیرحسین طاهری» به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان معرفی شد.

کد خبر 5912153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha