۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۰

رییس دانشگاه گیلان:

دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه گیلان راه اندازی شد

دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه گیلان راه اندازی شد

رشت- رییس دانشگاه گیلان از راه اندازی دانشکده مدیریت و اقتصاد در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرید نجفی از راه اندازی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه گیلان خبر داد و اظهار کرد: دانشکده مدیریت و اقتصاد به صورت دانشکده‌ای مستقل فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی خود را ادامه می‌دهد که تا پیش از این گروه‌های مدیریت و اقتصاد و حسابداری در قالب گروه‌های دانشکده ادبیات و علوم انسانی به فعالیت مشغول بودند.

نجفی با بیان اینکه گروه مدیریت دانشگاه گیلان یکی از قدیمی‌ترین گروه‌های آموزشی این دانشگاه است، افزود: این گروه در سال ۱۳۶۸ فعالیت خود را شروع کرده و هم‌اکنون با ۱۹ عضو هیأت علمی در مقاطع مختلف؛ کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری اقدام به جذب دانشجو می‌نماید. همچنین این دپارتمان دوره‌هایی را در زمینه‌ها و عناوین مختلف مانند مدیریت استراتژیک، امور مالی، بازاریابی و مدیریت تولید و عملیات به متقاضیان ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: همچنین گروه اقتصاد و حسابداری از سال ۱۳۹۸ از گروه مدیریت انشعاب یافته و در حال حاضر در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو جذب می‌نماید و در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ دانشجو در دوره‌های این دپارتمان مشغول به تحصیل هستند و علاوه بر این، دانشجویان بین‌المللی در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در این دانشکده پذیرفته می‌شوند.

رئیس دانشگاه گیلان گفت: این دانشکده در مقطع کارشناسی دارای رشته‌های (مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، علوم اقتصادی، حسابداری) در مقطع کارشناسی ارشد (مدیریت تولید و عملیات، مدیریت مالی، مدیریت استراتژیک، مدیریت بازاریابی، حسابداری، اقتصاد نظری) و در مقطع دکتری (مدیریت صنعتی – مدیریت تولید و عملیات، مدیریت بازرگانی – مدیریت سیاست‌گذاری بازرگانی) است.

نجفی برنامه ریزی برای راه‌اندازی مقطع کارشناسی مدیریت مالی، برنامه ریزی برای راه‌اندازی مقطع کارشناسی ارشد مدیریت مالی، برنامه ریزی برای راه اندازی مقطع دکتری مدیریت صنعتی - استراتژی صنعتی، برنامه ریزی برای راه اندازی مقطع دکتری مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی از جمله برنامه‌های آتی این دانشکده عنوان کرد.

رئیس دانشگاه گیلان تصریح کرد: با توجه به نیاز جامعه به تخصص‌های بین رشته‌ای در حوزه‌های مختلف مدیریتی و اقتصادی، گرایش‌های بین رشته‌ای مانند اقتصاد دریا، مدیریت پسماند و … در این دانشگاه راه اندازی شود.

کد خبر 5912311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha