۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۴۴

فرمانده انتظامی سرخه:

یک سارق در لاسجرد دستگیر شد

یک سارق در لاسجرد دستگیر شد

سرخه- فرمانده انتظامی سرخه از دستگیری سارق در لاسجرد این شهرستان خبر داد و گفت: این سارق به ۱۴ فقره سرقت اعتراف کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی فراجای سمنان، سرهنگ سید جلال حسینی گفت: در پی اعلام سرقت یک دستگاه موتورسیکلت و مقادیری سیم و کابل در بخش لاسجرد موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل پاسگاه لاسجرد ویلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: هوشیاری گشت انتظامی با توجه به سرقت‌های صورت گرفته باعث شد مأموران گشت پاسگاه لاسجرد حین گشت زنی در نیمه شب در محدوده سرقت‌های رخ داده به یک دستگاه خودرو پراید که در حال پرسه زدن بود مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی سرخه تصریح کرد: پس از بررسی از خودرو مقداری سیم کابل از داخل آن کشف شد و راننده در پاسخ به سوالات مأموران اظهار داشت: من راننده آژانس می‌باشم و همراه با فرد دیگری از سمنان به اینجا آمدم که او چند دقیقه قبل در مسیر، از خودرو پیدا شد به همین منظور اقدامات تخصصی و تحقیقات میدانی برای یافتن مظنون اصلی آغاز شد.

حسینی با اشاره به اینکه سارق با اقدام سریع پلیس شناسایی و در مخفیگاهش در یک مرغداری با عملیات غافلگیرانه و ضربتی پلیس دستگیر شد اضافه کرد: متهم در بازجویی‌های تخصصی پلیس به ۱۴ فقره سرقت سیم و کابل، موتور سیکلت و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

کد خبر 5912601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha