۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۰۸

از ابتدای امسال؛

بیش از ۱۰۰۰ پرونده تخلف صنفی در استان بوشهر تشکیل شد

بیش از ۱۰۰۰ پرونده تخلف صنفی در استان بوشهر تشکیل شد

بوشهر- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طی نیمه نخست سال جاری بیش از هزار پرونده تخلف صنفی در استان بوشهر تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صفوی عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی ۶ ماهه نخست امسال بیش از ۱۳ هزار و ۲۶۸ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی استان بوشهر انجام شده است.

وی با اشاره به تشکیل هزار و ۹۶ پرونده تخلف در جریان این بازرسی‌ها بیان کرد: این تخلفات به ارزش ۶۰۴ میلیارد و ۶۶ میلیون ریال برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر همچنین از ثبت پنج هزار و ۴۳۰ مورد گزارش از طریق سامانه پاسخگویی وزارت صنعت، معدن و تجارت در بخش کالا خبر داد.

وی بیان کرد: عمده گزارش‌ها در بخش منسوجات، پوشاک، کیف و کفش، مواد خوراکی و محصولات غذایی، انواع وسایل نقلیه و لوازم یدکی مصرفی، اقلام آرایشی و بهداشتی، مبلمان و اثاثیه، لوازم خانگی، کالای برقی، مخابراتی و الکترونیکی، مصالح ساختمانی، دخانیات و سایر اقلام بوده است.

صفوی اضافه کرد: عمده گزارشات در بخش خدمات در ۲ بخش خدمات صنفی هشت هزار و ۹۶ مورد و خدمات عمومی غیر صنفی ۲۹ مورد است.

وی افزود: خدمات صنفی به بخش‌هایی نظیر خدمات تولیدی ۷۴۴ مورد، توزیعی سه هزار و ۸۳۰ مورد، فنی ۷۷۶ مورد، خدماتی ۲ هزار و ۷۴۶ مورد بوده است که در بخش خدمات غیر صنفی قالیبافی با ۱۶ مورد بیشترین بازرسی را دارا است.

کد خبر 5913484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha