۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۸:۱۰

آیت الله حیدری:

استعداد جوانان ایرانی را باید به شکوفایی رساند

استعداد جوانان ایرانی را باید به شکوفایی رساند

اهواز - نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خداوند استعداد فوق العاده ای در همه جوان‌های ایرانی قرار داده که باید این استعدادها را شکوفایی بخشید.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن حیدری شامگاه دوشنبه در آئین افتتاح نمایشگاه تخصصی تربیت بدنی و ورزش (جشنواره عزت و پیشرفت) اظهار کرد: به اتفاق جمعی از مسئولان از نمایشگاه تخصصی ورزش بازدید کردیم.

وی افزود: نشاطی که جوانان از خود نشان می‌دهند، نوآوری و خلاقیتی که در تولید لباس و وسایل ورزشی عرضه می‌کنند مایه افتخار است؛ برخی تولیدات خوزستانی از شهرستان اندیمشک به عنوان برند جهانی مورد تقدیر خاصی قرار گرفته‌اند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: به جوان‌های خوب که در زمینه تولید، صنعت و دیگر بخش‌ها پیشتاز هستند افتخار می‌کنیم، به دیگر جوان‌ها هم می‌گوئیم که این موارد را الگوی خود قرار دهند.

آیت الله حیدری گفت: خداوند استعداد فوق العاده ای در همه جوان‌های ایرانی قرار داده که باید این استعدادها را شکوفایی بخشید لذا برگزاری این نمایشگاه‌ها بستر خیلی مناسبی برای شکوفا ساختن این استعدادها است.

به گزارش خبرنگار مهر؛ نمایشگاه تخصصی تربیت بدنی و ورزش خوزستان از ۲۴ تا ۲۶ آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی خوزستان برپا شده و علاقه مندان برای بازدید می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ مراجعه کنند.

کد خبر 5913696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha