۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۳

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی مازندران:

بازار نباید با قیمت دستوری تنظیم شود/ لزوم ارائه میوه باکیفیت

بازار نباید با قیمت دستوری تنظیم شود/ لزوم ارائه میوه باکیفیت

ساری- سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه بازار میوه شب عید به صورت میدانی تنظیم می شود، گفت: بازار نباید با قیمت دستوری مشخص شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد جعفری ظهر سه شنبه در جلسه تنظیم بازار میوه شب عید اظهار کرد: شب عید امسال به صورت میدانی وارد عمل خواهیم شد و به دنبال عدد و ارقام نیستم بلکه می‌خواهیم بازار به کام شهروندان باشد و رضایت آنان جلب شود.

وی با بیان اینکه با عدد و ارقام واقعی باید پیش‌بینی درست برای تنظیم کالاهای اساسی بویژه سیب و پرتقال شب عید داشته باشیم، افزود: وظیفه مندی سختی نسبت به تأمین امنیت غذایی کشور داریم.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: تعاونی روستایی از نیروهای جوان و تجربه تشکل‌ها در پیشبرد کارها بکارگیری کند و سورتینگ های فعال در این امر مهم همکاری کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: وظیفه داریم محصول با کیفیت برای بازار داخل کشور تأمین کنیم و شهروندان ما از بهترین و باکیفیت ترین میوه‌ها استفاده کنیم چراکه باید کرامت مصرف کننده و تولیدکننده حفظ شود.

وی اظهار داشت: باید بازار را به حرکت درآوریم نه اینکه قیمت دستوری مشخص کنیم.

جعفری گفت: تعیین مباشر قوی و توانمند لازمه کار است تا بازار به نحو مطلوب به حرکت درآید. بازار راکد جذابیتی برای سرمایه‌گذاری ندارد ولی بازار پویا می‌تواند سرمایه‌های پنهان را جذب کند.

کد خبر 5914205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha