۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۵

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح:

بیداری ملت‌ها پاسخی به جنایات بزرگ رژیم صهیونیستی خواهد بود

بیداری ملت‌ها پاسخی به جنایات بزرگ رژیم صهیونیستی خواهد بود

بوشهر- رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: بیداری ملت‌ها پاسخی به جنایات بزرگ رژیم صهیونیستی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمد رضا پورخاقان صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: نیروهای مسلح از عناصر اثرگذار و محوری در حفظ امنیت هر کشوری از جمله ایران اسلامی محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: در جمهوری اسلامی نیروهای مسلح که تحت فرماندهی معظم کل قوا هستند به جرأت می‌توان اذعان کرد با بررسی آمارها در جهان، کمترین آمار ارتکاب جرم در بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.

پورخاقان بیان کرد: اگر افرادی با سوء‌استفاده از لباس نیروهای مسلح مرتکب جرم شوند با آنها برخورد قاطع می‌شود، کسی که در لباس نگهبانی و حفاظت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از مردم، امنیت و حفظ امنیت کشور مرتکب جرم شود باید با آنها برخورد کرد.

وی با تأکید بر پیشگیری از وقوع جرم بیان کرد: سعی ما بر پیشگیری از وقوع جرم است ولی اگر در این رهگذر جرم رخ دهد با شدت با مجرم برخورد می‌شود تا به سلامت و قداست نیروهای مسلح خوشه‌ای وارد نشود.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح با اشاره به رسیدگی پرونده‌های تشکیل شده خاطرنشان کرد: یکی از پرونده‌های مهمی که حکم بدوی آن صادر شد، حکم پرونده هواپیما اوکراینی است که پس از برگزاری ۲۰ جلسه دادگاه و استماع اولیا دم و متهمین که بسیار طولانی است در نهایت حکم بدوی آن صادر شد.

پورخاقان اضافه کرد: پرونده در حال حاضر در دیوان عالی کشور در بخش فرجام‌خواهی قرار دارد و ان‌شاءالله منتظر هستیم که حکم قطعی هر چه زودتر صادر و به استماع ملت ایران اسلامی برسد.

وی با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار داشت: این جنایت بزرگی که رژیم اشغالگر قدس مرتکب شد نخستین پاسخ آن همین بیداری ملت‌ها است که در ۱۰ روز گذشته، در اقصی نقاط جهان مردم آزاده به خیابان‌ها آمده و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح جنایت بسیار بزرگ و غیرقابل بخشش شب گذشته رژیم صهیونیستی را به‌شدت محکوم کرد و گفت: رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات خود بیمارستان المعمدانی را هدف قرار داد و هزاران زن و کودک بی‌دفاع را به خاک و خون کشید این در حالی است که در ۱۰ روز گذشته بیش از هزار کودک و ۸۰۰ زن بی‌دفاع به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: شب گذشته یک جا در بیمارستان یاد شده که پناهگاه بیماران به ویژه زنان و کودکان است و بیش از ۵ هزار نفر حضور داشتند عده‌ای زیادی به شهادت رسیدند و یا زیر آوار هنوز مدفون هستند.

پورخاقان با بیان اینکه این جنایات بی‌پاسخ نخواهد بود گفت: آن بمب‌های بسیار قوی و تخریبی که اهدایی کشورهای غربی به ویژه آمریکا است قطعاً انتقام خون این شهیدان نابودی همه این جنایتکاران در جهان خواهد بود.

کد خبر 5914983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha