۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۹

برکناری هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان تکذیب شد

برکناری هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان تکذیب شد

اصفهان- رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان، خبر عزل هیات مدیره این نهاد را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، در پی انتشار اخباری مبنی بر عزل هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی استان، سید حسین محمودیه رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان توضیحاتی ارائه کرد.

وی ضمن تکذیب این موضوع اظهار داشت: دفتر حقوقی وزارت راه و شهرسازی طی نامه‌ای به اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خواستار بررسی موضوعات و مشکلات مرتبط با مجمع عمومی بهمن ماه سال ۱۴۰۱ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان شد که این مبحث مبنی بر ابطال انتخابات نیست.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: شتابزدگی در تحلیل نامه وزارت راه و شهرسازی توسط برخی رسانه‌ها، اذهان عمومی خصوصاً جامعه مهندسی استان اصفهان را از باب انتشار مباحث کارشناسی نشده و خلاف واقع، خدشه‌دار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: موضوع مطرح شده در نامه فوق، پیش از این به صورت ریزبینانه بررسی و برابر آئین‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها و قوانین مرتبط مورد پیگیری قرار گرفته بود همچنین تصمیمات لازم در این باره اتخاذ و ابلاغ شده است.

محمودیه ابراز کرد: برابر ضوابط و قوانین نظام مهندسی و کنترل ساختمان، مفاد قید شده در نامه مذکور مرتبط و متوجه مجمع عمومی بوده و اختیارات در این رابطه نیز برابر ضوابط با مجمع است.

وی گفت: براین اساس قصوری متوجه اداره‌کل راه و شهرسازی نبوده و مراتب قانونی از سوی مجمع پیگیری و در رابطه با آن برابر ضوابط اقدام خواهد شد.

کد خبر 5915239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha