۲۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۹

رییس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان؛

پارکینگ آقاجانی بیگ، ۱۸ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

پارکینگ آقاجانی بیگ، ۱۸ ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

همدان_ رییس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان گفت: طی یک ماه گذشته پیمانکار جدید انتخاب و کار با توان بالا شروع شده و طبق زمان‌بندی در ۱۸ ماه آینده پایان می یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی کرباسیان در ادامه بازدیدهای کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورا از پروژه‌های سطح شهر و در بازدید از زمین چمن مصنوعی پارک مردم، اظهار کرد: تابستان سال گذشته به علت آسیب‌های بسیار در بخش‌های مختلف این زمین چمن، تعویض آن در دستور کار قرار گرفت.
وی با بیان اینکه زمین چمن مجدداً تعویض شد و اکنون در حال استفاده جوانان و نوجوانان است، گفت: بهترین راهکار برای حفظ، نگهداری و جلوگیری از آسیب‌های احتمالی، برنامه‌ریزی برای نگهداری و سپردن اینگونه اقدامات به گروه‌های فرهنگی پایگاه‌های بسیج مساجد و یا تشکل‌های مردمی است.
رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان در ادامه و در بازدید از پروژه پارکینگ آقاجانی‌بیگ نیز بیان کرد: این پروژه از سال ۱۳۹۳ آغاز شد و دو پیمانکار غیربومی نتوانستند کار را به سرانجام برسانند.
کرباسیان با اشاره به واگذاری پروژه به پیمانکار جدید، افزود: طی یک ماه گذشته با برگزاری مناقصه، پیمانکار جدید بومی انتخاب و کار با توان بالا شروع شده و طبق زمان‌بندی در ۱۸ ماه آینده پروژه به اتمام خواهد رسید.
وی در ادامه و در بازدید از مجتمع تجاری پردیس، تصریح کرد: این مجتمع سال ۱۳۹۳ با مشارکت شرکت عمران و مسکن‌سازان به بهره‌برداری رسید اما به دلیل مشکلاتی همچون عدم تأمین پارکینگ و موارد ایمنی آتش‌نشانی، مغازه‌های شهرداری در آن بلاتکلیف مانده است.
رئیس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان ادامه داد: مقرر شده است طی مدت ۲ ماه آینده با رفع کامل مشکلات موجود با راه‌اندازی مغازه‌ها شاهد رونق این مجتمع باشیم.

کد خبر 5915251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha