۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۰

در گفت و گو با مهر مطرح شد:

ارزیابی سرمربی تیم کاراته بانوان از وضعیت تیمش برای مسابقات جهانی

ارزیابی سرمربی تیم کاراته بانوان از وضعیت تیمش برای مسابقات جهانی

سرمربی جدید تیم ملی کاراته بانوان گفت در آستانه حضور این تیم در مسابقات قهرمانی جهانی گفت: از ملی‌پوشان و حریفان‌مان شناخت دارم و این موضوع می‌تواند کمک حال باشد.

لیلا بهرامی که اخیراً به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته بانوان منصوب شد، در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: بانوان کاراته در شرایط فنی خوبی هستند و با دو جلسه تمرین راهی مسابقات قهرمانی جهان می‌شویم. نفرات تیم شرایط خوبی به لحاظ روحی، روانی نداشتند که تلاش ما این بود تا بیشتر روی این موضوع کار کنیم و با توجه به چند جلسه تمرینی که تا شروع مسابقات در بوداپست داریم وضعیت بهتر خواهد شد.

وی افزود: من سابقه هدایت تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان را دارم و اغلب اعضای فعلی تیم ملی در مقاطع مختلف سنی شاگرد خودم بودند و از آنها شناخت کافی دارم. ضمن اینکه آنالیز خوبی از حریفان داشته و این موضوع خیلی به من کمک می‌کند تا در مسابقات جهانی تیم را هدایت کنم.

سر مربی تیم ملی کاراته بانوان با بیان اینکه در بوداپست دست تنهاست گفت: این موضوع شرایط کار را سخت می‌کند، ولی ان شاءالله با کمک اعضای تیم و بتوانیم از این آزمون سخت سربلند خارج شویم.

بهرامی در پایان گفت: در شرایطی خاص و فقط به خاطر کاراته قبول مسئولیت کردم، ان شاءالله که بتوانم از تمام تجربیات خود در راه کمک به تیم ملی بانوان استفاده کنم.

بیست و ششمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان، دوم تا هفتم آبان ماه در بوداپست مجارستان برگزار می‌شود.

کد خبر 5916275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha