۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۰

معاون امور بانوان و خانواده رییس جمهور عنوان کرد؛

پیشگامی شهرداری در زمینه ایجاد خدمات ورزشی و تفریحی برای بانوان

پیشگامی شهرداری در زمینه ایجاد خدمات ورزشی و تفریحی برای بانوان

مشهد- معاون امور بانوان و خانواده رییس جمهور گفت: شهرداری مشهد در زمینه ایجاد خدمات ورزشی و تفریحی برای بانوان این شهر پیشگام بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، انسیه خزعلی ظهر جمعه در آیین افتتاح بوستان «شهربانو» وکیل‌آباد مشهد اظهار کرد: بانوان از ابتدای سال در ورزش‌های همگانی و قهرمانی موفقیت‌های بسیار خوبی را از خود برجای گذاشته‌اند.

معاون امور بانوان و خانواده رییس جمهور بیان کرد: اقدامات انجام شده در مشهد به عنوان پایگاه و الگوی برای جهان بین‌الملل و جهان اسلام نشان می‌دهد که ما خواهان محدودیت نیستیم و در تلاشیم تا شرایط تفریح و فراغت بانوان را با سلامت و امنیت بیشتر برقرار سازیم.

وی در ادامه افزود: در بازدیدی که خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای از مشهد داشتند عنوان کردند بهترین شرایط و امکانات برای بانوان در این شهر فراهم شده است؛ مدیریت شهری شرایطی را برای بانوان با حفظ ارزش‌ها و حریم‌ها به وجود آورده که جای تقدیر و تشکر دارد.

خزعلی گفت: طی تفاهم نامه‌ای که امروز با مدیریت شهری‌ها امضا می‌رسد بناست تا شهرداری و معاونت بانوان ریاست جمهوری اقداماتی را در زمینه پیشگیری از طلاق و ارائه مشاوره‌های روانشناسی به دختران و بانوان در مشهد آغاز کنند.

کد خبر 5916726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha