۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۶

امام جمعه بجنورد:

شورای امنیت با هدف حفظ امنیت کشورهای مستکبر تشکیل شده است

شورای امنیت با هدف حفظ امنیت کشورهای مستکبر تشکیل شده است

بجنورد- امام جمعه بجنورد گفت: شورای امنیت با هدف حفظ امنیت کشورهای مستکبر تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلای امام خمینی بجنورد برگزار شد، به حقوق بزرگسالان اشاره داشت و اظهار کرد: همانطور که در جوانی با بزرگسالان رفتار کنیم، با ما در آینده رفتار خواهد شد.

امام جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنان به سیلاب اخیر بجنورد اشاره کرد و افزود: فرمانداری بجنورد بودجه‌ای برای رفع همیشگی مشکل قرار داده است اما باید همه دستگاه‌ها کمک کنند تا این مسئله رفع شود.

وی افزود: دستگاه‌هایی از جمله شهرداری، آب منطقه‌ای و… موضوع را پاس کاری نکنند و همراه شوند تا مشکل حل شود.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: مسئولان دغدغه دارند اما دغدغه به تنهایی کافی نیست و باید اقدام مؤثر انجام شود تا مردم از این پس با مشکل مواجه نشوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تاکید کرد: باید تا پایان سال این مشکل رفع شود تا از این پس با هر بارندگی که نعمت خداست، مردم منطقه جوادیه با مشکل مواجه نشوند.

وی در ادامه به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی به دین، وجدان و قانون پایبند نیستند و قصد دارند تمام جهان را برده خود کنند.

حجت الاسلام نوری با تاکید بر اینکه سخنان دشمن مبنی بر حقوق بشر تنها یک شعار است، گفت: این کشورها دم از حقوق بشر می‌زنند اما کودکان فلسطینی را شهید می‌کنند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: شورای امنیت برای امنیت دنیا تشکیل نشده و وظیفه‌اش حفظ امنیت کشورهای مستکبر است.

وی با تاکید بر اینکه مردم فلسطین مقابل جنایات رژیم غاصب صهیونیستی مقاومت خواهند کرد، گفت: پیروزی نهایی از آن مردم مظلوم فلسطین است.

کد خبر 5916757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha