۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۹:۳۸

دادستان عمومی و انقلاب ‌کرمانشاه:

انهدام باند قاچاق سلاح در کرمانشاه/۳۰ قبضه سلاح گرم کشف شد

انهدام باند قاچاق سلاح در کرمانشاه/۳۰ قبضه سلاح گرم کشف شد

کرمانشاه- دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از انهدام باند قاچاق سلاح در کرمانشاه و کشف مقادیر قابل توجهی سلاح از این باند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا کریمی اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته یک باند قاچاق سلاح در یکی از محلات شهر کرمانشاه شناسایی و تحت رصد قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با صدور دستور قضائی و ورود نیروهای پلیس اعضای این باند که ۲ نفر بودند، دستگیر شدند.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام شده از مخفیگاه این متهمان مقادیر قابل توجهی سلاح گرم شامل حدود ۳۰ قبضه سلاح کمری و کلاشینکف، ۲۰۰ عدد فشنگ و ۵۰ قبضه خشاب کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده قضائی برای اعضای این باند، عنوان کرد: دستگاه قضائی به تمام کسانی که با قاچاق سلاح گرم امنیت جامعه را خدشه دار می‌کنند، هشدار می‌دهیم که در هر نقطه و زمانی که باشد دستگیر شده و به اشد مجازات خواهند رسید.

کریمی در بخش پایانی سخنانش از دشمنان نظام و انقلاب به عنوان یکی از پشت پرده‌های قاچاق سلاح به کشورمان نام برد و افزود: دشمنان تلاش دارند تا با ورود حجم قابل توجهی سلاح به کشور امنیت مردم را به خطر بیاندازند.

وی متذکر شد: سربازان گمنام امام زمان (عج) و ضابطین دستگاه قضائی با چشمانی بیدار به دنبال خنثی کردن توطئه‌های دشمنان هستند و دستگاه قضائی هم با کسانی که در این مسیر قدم بردارند و سلاح گرم را به داخل کشور قاچاق کنند، بدون مماشات اشد مجازات اعمال خواهد شد.

کد خبر 5917255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha