۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۱

معاون استاندار سمنان:

استان سمنان ۱۳۰ هزار دانش آموز دارد

استان سمنان ۱۳۰ هزار دانش آموز دارد

سمنان- معاون سیاسی و اجتماعی و امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه این استان دارای ۱۳۰ هزار دانش آموز است، گفت: آموزش و پرورش تاثیرگذارترین جمعیت اجتماعی استان را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ریواده پیش از ظهر شنبه در آئین بزرگداشت هفته پیوند اولیا و مربیان استان سمنان به میزبانی استانداری، با بیان اینکه این استان دارای ۱۳۰ هزار دانش‌آموز است، گفت: آموزش و پرورش تأثیرگذارترین جمعیت اجتماعی استان را دارد.

وی یک هزار و ۲۰۰ مدرسه را از جمله ظرفیت‌های عظیم استان سمنان در بخش آموزش و پرورش دانست و تاکید کرد: یکی از پویاترین و مؤثرترین جمعیتی که باید از آن به بهترین شکل ممکن در حکمرانی بهره گیری کرد، اولیا و مربیان هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه دانش آموزان امروز به عنوان یکی از پویاترین، مهم‌ترین و اصلی‌ترین سرمایه ایران محسوب می‌شوند، ابراز کرد: این قشر نیازمند تعلیم، تربیت و شکوفایی است.

ریواده درباره اقدامات دولت در خصوص آموزش و پرورش نیز گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به روزرسانی و اجرا شود، مهم‌ترین اصل در این سند آن است که هیچ استعدادی نادیده گرفته نشود.

وی با اشاره به اینکه حکمرانی و ایفای نقش خانواده در تعلیم و تربیت، باعث شکوفایی بیشتر استعدادها خواهد شد، افزود: آموزش و پرورش باید اقدامات لازم را به کار گیرد تا بستر ایفای نقش خانواده، مدرسه و محله در اثرگذاری و اثر بخشی در ساحت‌های آموزشی دیده شود.

کد خبر 5917445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha