۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۴

فرمانده انتظامی گیلان:

سارق سابقه دار با ۳۴ فقره سرقت در دام پلیس رشت افتاد

سارق سابقه دار با ۳۴ فقره سرقت در دام پلیس رشت افتاد

رشت - فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار منازل شهرستان رشت با ۳۴ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی عدم رعایت نکات حفاظتی را مهمترین عامل سو استفاده سارقان عنوان کرد و با اعلام اینکه نقش مردم در این زمینه و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس، تأثیر بسزایی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد، اظهار کرد: برخورد قاطع با سارقان و تشدید اقدامات پیشگیرانه، مهمترین اولویت مجموعه انتظامی است.

وی با اشاره به ارجاع چند فقره پرونده سرقت از منازل شهرستان رشت به پلیس آگاهی استان طی هفته‌های گذشته، گفت: بلافاصله رسیدگی به موضوع با اخذ اظهارات شاکیان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان از بررسی‌های علمی و تخصصی و جمع‌آوری آثار به جا مانده در صحنه‌های جرم و شناسایی هویت متهم سابقه‌دار این پرونده‌ها خبر داد و با بیان اینکه بلافاصله برنامه‌ریزی لازم برای دستگیری این فرد صورت گرفت، اضافه کرد: مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با اخذ نیابت قضائی به استان البرز اعزام و این فرد را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی به اعتراف سارق حرفه‌ای به ۳۴ فقره سرقت از منازل شهرستان رشت اشاره کرد و افزود: سارق ۴۲ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سردار ملکی در پایان تأمین و ارتقای امنیت را یکی از دغدغه‌های اصلی مجموعه انتظامی دانست و بیان داشت: اگر همه افراد جامعه نسبت به اتفاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد.

کد خبر 5917837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha