۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۲۶

پنجره مهر؛

المپیاد ورزشی دانش‌آموزی در لامرد برگزار شد

المپیاد ورزشی دانش‌آموزی در لامرد برگزار شد

لامرد - رئیس اداره آموزش و پرورش لامرد گفت: به منظور کشف استعدادها و آمادگی جسمانی، پنجمین المپیاد ورزشی دانش آموزی در دبیرستان هاجر لامرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم حیاتی در افتتاحیه این مراسم گفت: طرح المپیاد ورزشی دانش‌‎آموزی در تمامی مدارس دخترانه و پسرانه لامرد با شعار تحصیل، تهذیب و ورزش آغاز شده که در حال حاضر شاهد افتتاحیه پنجمین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در دبیرستان هاجر لامرد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای ایجاد شور، نشاط و شادابی در بین دانش آموزان است.

در ادامه مهدی قنبری کارشناس تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لامرد اظهار داشت: وجود این شور و نشاط در دانش آموزان باعث پویایی آنها و همچنین پیشرفت درسی دانش‌آموزان نیز خواهد شد.

وی گفت: امروز شاهد پنجمین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در رشته‌های حلقه، جودو، اسکیت، رزمی و… هستیم و همزمان با این افتتاحیه بیش از ۱۴ هزار دانش‌آموز در شهرستان لامرد خود را برای آغاز این المپیاد ورزشی آماده می‌کنند.

قنبری با بیان این مطلب که بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز شرکت کننده در این المپیاد حضور پیدا کرده‌اند افزود: از درون همین المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای است که استعدادها شناسایی می‌شوند و مسیر قهرمانی و تیم ملی را پیش می‌گیرند و این المپیادها می‌تواند کمک بزرگی در راه رسیدن به هدف و موفقیت باشند.

کد خبر 5919272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha