۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۱۸

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد اعلام کرد؛

احداث تصفیه خانه فاضلاب شماره ۷ مشهد با استفاده از تسهیلات بانکی

احداث تصفیه خانه فاضلاب شماره ۷ مشهد با استفاده از تسهیلات بانکی

مشهد- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: احداث تصفیه خانه فاضلاب شماره ۷ مشهد با استفاده از تسهیلات بانکی در دستور کار قرار گرفت.

حسین اسماعیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: احداث تصفیه خانه فاضلاب شماره ۷ مشهد بر اساس مجوز صادره از سازمان برنامه و بودجه کشور و مصوبات سفر ریاست جمهوری جهت استفاده از تسهیلات ماده ۵۶ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت به مبلغ ۵,۰۰۰ میلیارد ریال از سال گذشته در دستور کار شرکت آب و فاضلاب مشهد قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد افزود: در همین راستا مشارکت یکی از بانک‌ها جهت عاملیت تسهیلات و تأمین مالی پروژه جلب شد و مناقصه عملیات اجرایی تصفیه خانه مذکور که به ظرفیت ۴۶۵۰۰ متر مکعب در شبانه روز و با فرآیند پیشرفته تصفیه به روش A۲O طراحی شده است؛ برگزار و پیمانکار آن انتخاب شد.

وی تصریح کرد: این تصفیه خانه بخشی از شبکه جمع آوری فاضلاب شهر مشهد با جمعیت بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد که عملیات اجرایی این پروژه پس از طی تشریفات قانونی لازم، در ۶ ماهه دوم سال جاری آغاز می‌شود.

اسماعیلیان بیان کرد: در کنار دو طرح بزرگ ارتقا کمی و کیفی تصفیه خانه فاضلاب پرکند آباد ۲ به روش سرمایه گذاری BOT و تصفیه خانه فاضلاب طبرسی شمالی به روش سرمایه گذاری بیع متقابل که در حال اجرا هستند، پروژه احداث تصفیه خانه شماره ۷ در شرق مشهد نیز در راستای رفع مشکلات زیست محیطی شهر مشهد از اهمیت بسزایی برخوردار است.

کد خبر 5920267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha