۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۳۲

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

آغاز بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری از امروز

آغاز بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری از امروز

شهرکرد_مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: یک سامانه بارشی از اواخر وقت امروز وارد استان شده و تا روز پنجشنبه فعال است.

مهران چراغ‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: برای امروز بعدازظهر به تدریج افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: از اواخر امروز و صبح چهارشنبه از شمال غرب استان یعنی شهرستان کوهرنگ شاهد آغاز بارندگی هستیم.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: برای روزهای چهارشنبه تا اواسط پنجشنبه به تناوب در اکثر نواحی استان انتظار رگبار و رعد و برق داریم.

چراغ‌پور افزود: بارش‌ها برای نیمه غربی و جنوبی چشمگیر است اما در نیمه مرکزی، شمال بروجن، شهرکرد، سامان و بن بارش‌ها زیاد نیست.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته افزایش دما در استان داشتیم و در طول مدت فعالیت سامانه بارشی دما تغییری ندارد، اما برای روز جمعه و خصوصاً اوایل هفته آینده کاهش نسبی دما را در کمینه دماها شاهد هستیم، ادامه داد: بعد از خروج این سامانه تا اواسط هفته آینده شاهد ورود سامانه جدیدی نیستیم.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: بر اساس پیش‌بینی‌های بلندمدت بارش‌های پاییز امسال در حد نرمال و بالاتر از نرمال است، اما موضوعات مطرح شده در فضای مجازی در خصوص بارش‌های غیرمتعارف قابل پیش‌بینی نیست.

کد خبر 5920285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha