۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۳۷

معاون اقتصادی استاندار سمنان:

استان سمنان کمترین میزان بیکاری را به خود اختصاص داده است

استان سمنان کمترین میزان بیکاری را به خود اختصاص داده است

سمنان- معاون اقتصادی استاندار سمنان گفت: طبق آمارهای ارسالی از سوی مرکز آمار ایران، استان سمنان کمترین میزان بیکاری را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا صادقی بعد از ظهر سه شنبه در همایش بزرگداشت روز جهانی استاندارد به میزبانی استانداری سمنان بیان کرد: تولید کالای مرغوب با کیفیت و استاندارد در نهایت منجر به رشد اقتصادی، توسعه بازار فروش و پیشرفت یک مجموعه تولیدی خواهد شد.

وی افزود: استان سمنان کمترین میزان بیکاری کشور در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ را به خود اختصاص داده و دومین استان کشور در سال ۱۴۰۱ در بحث ایجاد فرصت‌های شغلی است، در رشد اقتصادی بدون نفت نیز در جایگاه استان اول کشور قرار دارد.

معاون اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه در حوزه رقابت پذیری، کالای ایرانی با کیفیت، با دوام و استاندارد دارای اهمیت است، گفت: کالای صادراتی ما از استان باید با کیفیت صادر شود، ما در استان با بهره گیری از نیروی انسانی با کیفیت، در حال تولید کالای با کیفیت و استاندارد هستیم.

صادقی بیان کرد: اقتصاد استان امروز به لحاظ کمی توسعه مطلوبی داشته است، استان سمنان در حوزه شاخص توسعه صنعتی در رتبه‌های برتر و نخست کشوری قرار دارد.

کد خبر 5920908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha