۳ آبان ۱۴۰۲، ۹:۰۹

ثبت نام آزمون کارشناس رسمی با رویکرد قانون تسهیل آغاز شد

ثبت نام آزمون کارشناس رسمی با رویکرد قانون تسهیل آغاز شد

اراک- ثبت نام آزمون کارشناس رسمی با رویکرد قانون تسهیل کسب و کار آغاز شد.

علی مصلح آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ثبت نام آزمون کارشناس رسمی امسال با هدف حمایت از اشتغال در سایت سازمان سنجش به مدت یک هفته (اول تا هفتم آبان ماه) به صورت کاملاً الکترونیکی انجام و زمان برگزاری آزمون در ۱۵ دی‌ماه است.

رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان مرکزی گفت: اکنون ۷۰۰ کارشناس رسمی‌عضو کانون هستند و کیفیت بخشی به مصوبات در کانون هدفگذاری شده تا این مهم قابلیت اجرا داشته باشند.

وی با بیان اینکه مجمع عمومی سالانه در مهلت قانونی تعیین شده برگزار شد، افزود: در این بازه زمانی نشست انتخابات هیأت رئیسه گروه‌ها انجام شد.

مصلح آبادی تاکید کرد: امیدواریم با افزایش تعداد کارشناسان بتوانیم به لحاظ وکیلی و کمی پاسخگوی نیازها به دستگاه قضایی، ارگان‌ها و عامه مردم باشیم.

وی بهره گیری از نظرات کارشناسی مستدل و علمی در تشخیص واقعیات و صدور احکام همچنین مدیریت بحران و بروز رویدادهای غیرمترقبه تأثیر به سزایی دارد.

مصلح آبادی تاکید کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی و تداوم آموزش‌های ضمن خدمت برای کارشناسان رشته‌های مختلف استان به منظور مستدل شدن کارشناسی‌ها امری ضروری است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

کد خبر 5921022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha