۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۵۱

مدیرکل تعاون مازندران:

اشتغال اتباع غیرمجاز در کارگاه های مازندران شناسایی می شود

اشتغال اتباع غیرمجاز در کارگاه های مازندران شناسایی می شود

نوشهر- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران بر ضرورت شناسایی اشتغال اتباع غیرمجاز در کارگاه ها و واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: باید از نیروی کار داخلی حمایت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی باقری پیش ازظهر چهارشنبه در نشست هم اندیشی حوزه بازرسی کار اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران با تأکید بر اینکه وظیفه اصلی بازرسان کار صیانت از نیروی کار است، خاطرنشان کرد: با توجه به شعار سال و ضرورت حمایت از تولید و اشتغال آفرینی، بازرسان کار ضمن انجام وظایف تخصصی کمک حال جامعه کار و تولید هستند.

باقری افزود: در بکار گیری فارغ‌التحصیلان بیکار با راه اندازی سامانه جست و جو شغل گام مثبتی در کشور برداشته شد و با ثبت نام کارفرما در این سامانه می‌شود کمبود نیروی کار را در استان برطرف کرد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران با تاکید بر ضرورت شناسایی اشتغال اتباع خارجی غیر مجاز در سطح استان تصریح کرد: هدف اصلی ما حمایت از تولید کنندگان است و همچنین وظیفه صیانت از نیروی کار داخلی را نیز بر عهده داریم و بازرسان کار باید با همکاری مسئولان شهرستان نسبت به اشتغال غیر مجار اتباع بیگانه برخورد قاطع داشته باشند.

وی به انتخاب بازرس کار برتر کشوری از استان مازندران اشاره کرد و افزود: اداره بازرسی کار رتبه اول را در سطح کشور به دست آورده که نشان از تلاش بی وقفه این حوزه برای جامعه کار و تلاش و پیشرو و نمونه بودن این حوزه در سطح کشور دارد.

ممنوعیت اشتغال اتباع خارجی

سید صالح موسوی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مازندران نیز در این جلسه با تأکید بر ممنوعیت اشتغال اتباع خارجی در استان اظهار کرد: اداره بازرسی کار اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی عملکرد مناسب و مطلوبی در این حوزه دارد و کم کاری دستگاه‌های ذیربط در این حوزه را پیگیری خواهیم کرد.

کد خبر 5921473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha