۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۴۱

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری البرز:

قرارگاه اجتماعی‌ اقدامی اثربخش برای مناطق حاشیه‌نشین البرز است

قرارگاه اجتماعی‌ اقدامی اثربخش برای مناطق حاشیه‌نشین البرز است

کرج- مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری البرز گفت: اجرای طرح قرارگاه اجتماعی از جمله اقدامات مؤثر برای استان بود که در مناطق حاشیه‌نشین به اجرا درآمده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد کاظمینی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست یک روزه معاونین و کارشناسان اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور که به میزبانی استان البرز در اردوگاه امام علی (ع) محمد شهر کرج و با حضور ولیئی، معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور برگزار شد، اظهار کرد: دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استان با تهیه و طراحی طرح‌های خلاقانه ای در چند موضوع از حوزه آسیب‌های اجتماعی ازجمله طرح ساماندهی کودکان و نوجوانان کار و طرح ساماندهی متکدیان که با کمک و همراهی سمن‌ها انجام شده توانسته است اقدامات اثربخشی را به انجام برساند.

وی ادامه داد: اجرای طرح قرارگاه اجتماعی از جمله دیگر اقدامات مؤثر برای البرز بود که در مناطق حاشیه‌نشین استان به اجرا در آمده است.

در ادامه، تشریح فرایند تأسیس و تمدید تشکل‌های مردم‌نهاد، ارائه موازین و قواعد ثبتی و مالیاتی تشکل‌های مردم‌نهاد و تشریح سامانه سخا از جمله برنامه‌های دیگر این نشست بود که بصورت کارگاهی برگزارشد.

کد خبر 5921795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha