۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۰۲

در قالب جشنواره شهید رجایی؛

شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل رتبه برتر کسب کرد

شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل رتبه برتر کسب کرد

اردبیل-مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل از بین ۵۳ دستگاه اجرایی در اردیبل توانست رتبه ۹ جشنواره شهید رجایی را کسب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم علایی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل در ارزیابی عملکرد شاخص‌های اختصاصی جشنواره شهید رجایی در میان ۵۳ دستگاه اجرایی شرکت کننده توانست رتبه ۹ را کسب کند.

وی افزود: ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی که هر ساله تحت عنوان جشنواره شهید رجایی، توسط سازمان اداری و استخدامی کشور و در قالب شاخص‌های عمومی و اختصاصی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی با کسب ۱۰۰۰ از مجموع ۱۰۰۰ امتیاز، در شاخص‌های اختصاصی به عنوان یکی از دستگاه‌های برتر استان اردبیل معرفی و انتخاب شد.

علایی ادامه داد: این شرکت با تحقق بیش از ۹۰ درصدی در مجموع دو شاخص عمومی و اختصاصی و با ارتقا دو پله‌ای نسبت به جایگاه سال ماقبل آن توانست در این جایگاه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه تلاش و همکاری مدیران و تمامی کارکنان دو عامل مهم و اساسی در کسب این موفقیت بود، خاطرنشان کرد: امیدوارم با تداوم همکاری و همدلی کارکنان، شاهد بهبود مستمر فرآیندها، خدمات و ارتقا سطح رضایتمندی مراجعین و سرمایه گذاران باشیم.

کد خبر 5921905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha