۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۴۵

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان:

اعضای نظام مهندسی ساختمان سمنان یک هزار ساعت آموزش دیدند

اعضای نظام مهندسی ساختمان سمنان یک هزار ساعت آموزش دیدند

سمنان- رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان گفت: در شش ماهه نخست امسال یک هزار ساعت دوره آموزش عمومی و تخصصی توسط سازمان برای اعضا برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حکیمی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی نظام مهندسی سمنان در تشریح اقدامات آموزشی سازمان اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال یک هزار ساعت دوره آموزش عمومی و تخصصی توسط سازمان برای اعضا برگزار شده است.

وی اضافه کرد: در این دوره‌های آموزشی که توسط اساتید مجرب در کل استان برگزار شد، بیش از دو هزار و ۴۰۰ نفر از اعضای دارای پروانه اشتغال به کار شرکت کردند.

رئیس کمیسیون توسعه خدمات مهندسی سازمان نظام مهندسی کشور بیان داشت: این دوره‌های آموزشی در رشته‌های عمران و معماری، برق و مکانیک، نقشه برداری و مباحث عمومی برگزار شده که در مجموع ۳۲ هزار و ۶۸ نفر ساعت طی شش ماه اول سال از این آموزش‌ها بهره‌مند شدند.

حکیمی با بیان اینکه در طول شش ماه نخستی سال جاری ماه ۵۱ عنوان دوره با هدف تمدید و ارتقا دوره‌های اختصاصی در تمامی شهرستان‌های استان برگزار شده است، تاکید کرد: بازآموزی مبحث ۱۷ مقررات ملی ساختمان، اجرای ساختمان‌های فولادی، آشنایی با پدافند غیرعامل، آشنایی با شرح وظایف مجری، ضوابط حقوقی مرتبط و قراردادهای ساخت و … از جمله دوره‌های برگزار شده است.

کد خبر 5922263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha