۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۳۲

نماینده ولی فقیه در گلستان:

روحیه خدمت رسانی به مردم باید در بین امت اسلامی تقویت شود

روحیه خدمت رسانی به مردم باید در بین امت اسلامی تقویت شود

گرگان- نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: روحیه خدمت‌ رسانی به مردم نیازمند باید در میان امت اسلامی بیش از بیش تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی صبح پنجشنبه در همایش تجلیل از ۵۰۰ مؤسسه خیریه و تشکل مردمی استان گلستان اظهار کرد: همان گونه دین اسلام و پیامبر (ص) سفارش کردند باید انسان در قبال دیگر انسان‌های دنیا احساس مسئولیت کند و از کنار برخی موضوعات به راحتی عبور نکند.

وی با اشاره به اینکه روحیه خدمت رسانی به مردم نیازمند باید در میان امت اسلامی بیش از بیش تقویت شود، افزود: مسجد، نماز و عبادت به تنهایی نماد اسلام نیستند بلکه چیزهای دیگری هم وجود دارد که باید به آن توجه کرد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: اگر مسلمانی در جایی صدای مظلومی را شنید و متوجه شد که آن فرد به کمک نیاز دارد باید به یاری فرد بشتابد.

وی افزود: امروز با توجه به حوادثی که در غزه و فلسطین اتفاق افتاده نشان می‌دهد جای ظالم و مظلوم عوض شده است و جنگ روایت‌ها بر مساله قالب پیدا کرده است.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی روحیه استکباری داشته و هیچ گاه مصلحت دنیا را نمی‌خواهند، اظهار کرد: هر کشوری باید به فکر منابع ملی خود باشد اما این منافع نباید با جنایت کردن نسبت به دیگران اتفاق افتد.

وی ادامه داد: امروز مسلمانان باید در برابر استکبار جهانی هوشیار باشند و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند.

کد خبر 5922394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha