۴ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۰۳

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

مسئولیت دادن به جوانان راه مقابله با انحرافات است

مسئولیت دادن به جوانان راه مقابله با انحرافات است

اصفهان-مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: امروز دشمن یک میدانی به نام فضای مجازی تعریف کرده که ما هیچ ابزاری به جز مسئولیت دادن به جوانان در مقابل این هجمه دشمن نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی فوقی در نشست فصلی رؤسای شوراهای هیأت مذهبی و کانون‌های مداحان استان اصفهان اظهار داشت: یکی از شاخصه‌های انسان صادق انتظار شهادت است و که حتی در عمل هم این مهم را در نظر دارد.

وی افزود: بنابراین در قبال مسئولیت‌هایی که به عهده می‌گیریم باید پاسخگو باشیم و به گونه‌ای عمل کرد که مدیون خون شهدا نباشیم و سهم ایثارگران و خوبان را در موقعیت‌های کاری خود لحاظ کنیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات استان اصفهان با اشاره به اعمال و کردار پیامبر در قبال شهدا و فرزندان آنها، گفت: حضرت محمد (ص) به ایثارگران و جهادگران خط مقدم امتیاز می‌دادند و صفوف اول نماز را در اختیار آنها قرار می‌دادند.

وی این راه تکریم شهدا و فرزندان آنها را سعادت واقعی دانست، گفت: اگر به دنبال مدیریت انقلابی هستید باید با سیره شهدا آشنا باشید و همه شهدا اعم از مسیحی، مسلمان، چپ و راست باید تکریم شود.

حجت الاسلام فوقی با تاکید بر تحول در رویکردها تصریح کرد: امروز دشمن یک میدانی به نام فضای مجازی تعریف کرده که در دست اوست و ما هیچ ابزاری به جز مسئولیت دادن به جوانان در مقابل این هجمه دشمن برای جلوگیری از انحراف جوانان نداریم.

وی افزود: از سن ۱۲ سالگی به بعد به جوان و نوجوانان مسئولیت بدهید تا به بیراهه نروند و تاکنون سازمان تبلیغات تحت نظر رهبری معظم انقلاب با رویکرد تحولی و جذب جوانان فعالیت دارد که باید این رویه را کانون‌های مداحان و شوراهای هیأت مذهبی در دستور کار قرار دهند.

مدیرکل سازمان تبلیغات استان اصفهان خاطر نشان کرد: برای ایجاد تحول فرصت وجود و روحیه جهادی قوی نیاز دارد و جوانان را جذب کنید که میانگین سنی جوانان در این جمع‌ها بیشتر شود.

کد خبر 5922539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha