۵ آبان ۱۴۰۲، ۹:۵۱

گزارش خبرنگار مهر از هانگژو؛

امیدواری سرمربی تیم ملی گلبال به کسب سهمیه پارالمپیک

امیدواری سرمربی تیم ملی گلبال به کسب سهمیه پارالمپیک

سرمربی تیم ملی گلبال بعد از عنوان سومی تیمش در بازی‌های پاراآسیایی، ابراز امیدواری کرد که تیمش بتواند سهمیه لازم برای بازی‌های پارالمپیک را کسب کند.

به گزارش خبرنگار مهر از هانگژو، بهمن دوستی سرمربی تیم ملی گلبال بعد از کسب مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی اظهار کرد: دو تیم شرق آسیایی سهمیه پارالمپیک کسب کرده‌اند و فقط تیم کره سهمیه ندارد. تیم کره دو ماه قبل در بیرمنگهام در مسابقات جهانی ۸ بر یک ما را برده بود. این تیم متحول شده و تیم خوبی است. ما هم در این رویداد کمی نیروی با تجربه اضافه کردیم و توانستیم خدارا شکر مدال برنز را بگیریم.

وی ادامه داد: تیم ما در دوره قبل قهرمان بوده و امیدواریم که بتوانیم جمع بندی کنیم و تیم را به شرایط آرمانی برگردانیم تا به امید خدا از سه تیم شرق آسیا عقب نمانیم. خداراشکر در این دیدار مقابل کره جنوبی خوب بودیم.

دوستی در خصوص کسب سهمیه بازی های پارالمپیک گفت: ۲۰ روز دیگر در همین شهر و سالن مسابقه کسب سهمیه داریم. ژاپن و چین سهمیه دارند و فقط ایران و کره جنوبی مانده که باید یک تیم کسب سهمیه کند. امیدوارم که تیم ما سهمیه بگیرد تا بعد از دو دوره غیبت در پارالمپیک بتوانیم وارد المپیک ۲۰۲۴ شویم.

وی در خصوص اشک و ناراحتی بازیکنانش گفت: آنها اردوها و تمرینات سخت و اخلاق تند مرا تحمل کردند و هدف ما طلا بود. متاسفانه نتوانستیم به چین غلبه کنیم و به فینال برسیم. نگاه ما فینال بود ولی چین شرایط خیلی خوب و آرمانی داشت و توانست پیروز شود و ما راهی دیدار رده‌بندی شدیم.

کد خبر 5922763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha