۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۱۸

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سرخه:

۲ تن چوب تاغ در سرخه کشف و ضبط شد

۲ تن چوب تاغ در سرخه کشف و ضبط شد

سرخه- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سرخه از کشف دو تن چوب تاغ قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: این میزان چوب از یک دستگاه نیسان وانت کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی سمنان، مرتضی شیرعلی در ارتباط با قاچاقچیان چوب تاغ و برش حمل غیر قانونی درخت‌ها در عرصه‌های مناطق شهرستان سرخه از توقیف و بازداشت یک دستگاه نیسان حامل دو تن چوب ممنون القطع تاغ خبر داد.

وی افزود: در پی گشت زنی و سرکشی از منطقه صوفی آباد شهرستان یک دستگاه نیسان حامل چوب ممنون القطع تاغ روئیت شد که پس از اقدام عاجل راننده متواری گردید و پس از تعقیب آنها خودرو عامل چوب تاغ و عوامل آن بازداشت شدند.

رئیس منابع طبیعی سرخه با بیان اینکه درختان تاغ از مهمترین گونه‌های گیاهی سازگار با محیط بیابانی و کویری است که نقش بسیار مهم و حیاتی در تثبیت کویر و مناطق بیابانی دارد، تاکید کرد: خودروهای حامل چوب و محصولات جنگلی بدون مجوز، قاچاق محسوب شده و در صورت مشاهده توقیف می‌گردد.

شیرعلی ادامه داد. که بهره برداران در صورت حمل چوب بایستی با مراجعه به اداره منابع طبیعی شهرستان نسبت به صورت مجوز و پروانه حمل اقدام نمایند همچنین گفت. مردم و همشهریان می‌توانند گزارش خود در ارتباط با تخلفات در عرصه‌های منابع طبیعی را با شماره‌های رایگان ۱۳۹ و ۱۵۰۴ در میان بگذارند.

کد خبر 5922830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha