۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۵۵

حاشیه های استقلال - آلومینیوم؛

گلایه سرمربی آلومینیوم از چمن آزادی/ استقبال از مهاجم آرژانتینی

گلایه سرمربی آلومینیوم از چمن آزادی/ استقبال از مهاجم آرژانتینی

وضعیت چمن ورزشگاه آزادی موجب انتقاد سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پیش از دیدار این تیم مقابل استقلال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم استقلال تهران و آلومینیوم اراک از هفته هشتم لیگ برتر از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد.

حاشیه های قبل از این دیدار را در زیر خواهید خواند:

*سید مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک که به همراه همکارانش برای بازدید از زمین چمن آمده بود با دیدن چمن ورزشگاه آزادی گلایه کرد و گفت کیفیت زمین بسیار پایین است و می تواند هم در روند بازی تاثیر گذاشته و هم منجر به مصدومیت بازیکنان شود.

*«گوستاوو بلانکو» مهاجم جدید آبی ها که قرارداد او ثبت شده است از سوی هواداران استقلال مورد تشویق قرار گرفت. حسین حسینی، روزبه چشمی و حردانی هم از بازیکنانی بودند که به شدت تشویق شدند.

*هواداران استقلال با شعار «فقط در آزادی بازی می کنیم» از کادر فنی و مدیریت استقلال خواستند که بازیهای آبی پوشان را به خارج از تهران منتقل نکرده و فقط در تهران و ورزشگاه آزادی میزبان باشند.

*اقدام سرمربی استقلال برای کسر قراردادش به منظور مهیا شدن شرایط ثبت قرارد بلانکو، بهانه ای شد برای هواداران تا نکونام را تشویق و علیه یحیی گل محمدی که به خاطر پاداش قهر کرده بود شعار دهند.

*هواداران استقلال از بازیکنانی هم که قرارداد خود را کم کردند تا بلانکو بتواند قراردادش را با استقلال به ثبت برساند تشکر کرده و آنها را مورد تشویق قرار دادند.
*با توجه به پیروزی استقلال در دیدار گذشته و خواسته بازیکنان از هواداران استقلال که در این بازی با تعداد بیشتری به ورزشگاه بیایند به نسبت بازی قبل تعداد طرفداران استقلال بیشتر شده بود.

*بانوان هوادار استقلال هم که محل استقرار آنها در طبقه دوم ورزشگاه آزادی است به حمایت تیمشان پرداخته و از بازیکنان خواستند آلومینیوم اراک را شکست داده تا صدرنشین لیگ باقی شوند.

*کادر داوری هم به محض ورود به زمین، نقاطی از زمین چمن را به یکدیگر نشان می دادند که شرایط خوبی نداشته و از کیفیت پایینی برخوردار است.

کد خبر 5923128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha